29 Temmuz 2015 Çarşamba

İnstagram Günlükleri #1

 Merhaba,bugün değişik bir yazı yazmak istedim.Sanırım sadece ürün inceleme yazısı yazmak ve okumak beni sıkıyor.Bende birkaç blogda daha gördüğüm instagramda yakın zamanda yaptığım birkaç paylaşımı burda yayınlamak istedim.Beni instagramda @oznurozdemirrrr kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz,orda daha aktifim;indirim haberleri,günlük yaptığım makyajda kullandığım malzemeler ve keşfettiğim ufak tefek bazı şeyleri paylaşıyorum.

 Zara'nın parfümleri uygun fiyatlı ve güzel kokular;neredeyse hepsi ünlü bir parfüme dupe(muadil).Bendeki Zara-White,Lancome-Miracle'a muadil güzel bir koku.İndirim dönemlerinde çok daha uygun oluyor,tavsiye ederim.


 Victoria's Secret'ın body mistlerini de oldukça pratik buluyorum.Kokuları hafif,pek kalıcı değil.Favorim Secret Charm,çiçekli tam bir yasemin kokusu.Bittikçe alıyorum.Tek eksisi kalıcı olmaması,şişesi büyük olduğundan Gratis'lerde satılan parfüm doldurma şişelerine alıp yanınızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz.


Victoria's Secret Passion Struck'da,Secret Charm'dan sonra en sevdiklerim arasında.Kalıcılığı Secret Charm'dan daha fazla ve ona göre biraz daha ağır ve çekici bir koku.



Benefit Porefessional baz ile yaz başında tanıştım.Yüz bazı günlük makyajlarımda kesinlikle kullanabileceğim bir şey değil,bu yüzden sadece özel günlerde kullanıyorum.Gözenekleri silmede başarılı,bittikçe deneme boyunu özel günler için elimde bulunduracağım.


Temmuz ayı seçimlerim!

 Solait 50 faktör güneş kremi yüz için.Matlaştırıcı özelliği var ve beyaz durmuyor,uygun fiyatlı.Watsons'larda satılıyor.Makyaj altına pek sevmedim onun dışında sıcak yaz günleri cildi korumasıyla bana yeterli geliyor.


Bu yaz keşfettiğim en güzel ürünlerden biri The Body Shop Honey Bronzer.Kendisi tam bir beyaz ten bronzerı.Essie Button ve Duygu Özaslan'ın da favorisi.Estee 01,Duygu 02,bende 01 numarasını kullanıyorum.Toplamda 4 rengi var.Başarılı bir ürün.Yakında detaylı yazısını yazacağım.


Sephora'nın avantajlı 3'lü setini herkes gibi bende satın aldım.Göz makyaj temizleyicisini çok beğendim,bittikçe alacağım.


Yine bir Sephora alışverişi.Benefit'in bu setini denemek için aldım.Eyeliner'ını deneyebildim şu ana kadar ve kullanım kolaylığı ve simsiyah oluşuyla başarılı buldum ayrıca çok da kalıcı.Yağlı göz kapaklarına sahip olsaydım bittikçe yenisini alırdım.


Yves Rocher'nin birkaç ürününü denedim ve genel olarak anlaşamadığım bir marka.Bittikçe alacağım tek ürünü kayısılı peelingi.Uygun fiyatlı,çok güzel kokuyor ve haftada 1-2 kez uyguluyorum.Detaylı yazısı için tıklayın.Soldaki ürün ise Watsons silikon temizleme pedi.Peeling uygulamasını bu ürünle yapıyorum,fiyatına göre çok başarılı bir performansa sahip.


Bittiğini sandığımız krem formdaki ürünleri çöpe atmıyoruz değil mi?Gratis,Watsons,Sephora'da deneme-seyahat boy kaplar satılıyor.Kesip çıkan ürünü bunlara doldurup 10-15 gün daha o ürünü kullanıyorum.Rimmel London'ın severek kullandığım bu concealerıyla ilgili yorumlarım için tıklayın.


En sevdiğim dergi;Vogue.

Haziran-Temmuz benim için genel olarak böyle geçti.Az kozmetik alışverişi,elimdekileri kullanıp bitirmeye çalışma,biraz tatil biraz okul yoğunluğu.Ağustosa girerken yaz tatilinin bitme korkusu sarmaya başladı beni.Siz neler yaptınız/yapıyorsunuz?Nasıl geçiyor 2015 yaz?Umarım bu yazı formatı beğenilir,biraz genel favoriler yazısı gibi oldu.
Görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder