25 Temmuz 2015 Cumartesi

Max Factor Colour Perfection İkili Far - 420 Supernova Pearls

 Öncelikle merhaba.Bugün birkaç ay önce Make Up For Ever markasından beğendiğim bir fara dupe ararken drugstore'da ona en yakın farı Max Factor'de bulup satın aldım.Bu ikili farı sağdaki mürdüm tondaki renk için satın almıştım. Max Factor markası bana hep biraz yaşlı işi-anne markası gibi gelmiştir.Bu yüzden bu satın aldığım ilk ürün.Gelelim ürünle ilgili düşüncelerime;




 Farlar pigmentsiz.Renk vermeleri zor.3-4 kez fırçaya alıp sürmeniz gerekiyor.Sağdaki mürdüm tondaki renk gerçekten abartısız fakat güzel bir ton.Mürdüm-mor tonlarını çok seviyorum fakat bazen gözde çok mor,abartı ve kötü durabiliyor fakat bu farın rengi tam kararında.İçersinde gri ışıltılar var,grimsi-mürdümsü bir ton.Soldaki renk ise hafif şampanya tonlarında.Kaş altını,göz altını aydınlatma da güzel bir far.İki farda ışıltılı.Çok yumuşak yapıda değiller ve tozutmuyorlar.



 Bende birçok far bazsız da gerçekten kalıcıdır.Bazsız kullandığımda sabah yaptığım makyajım öğleden sonra-akşama kadar sorunsuz kalıyor.Fakat birçok blogda çok da kalıcı olmadığı yazıyordu,o yüzden emin olamıyorum pek.


 Bu iki farla ve bir maskarayla makyajımı yapıp çıkabiliyorum.Mürdüm tonları çok romantik buluyorum ben.Genelde doğak tonları tercih ediyorum göz makyajımda.Her gün sıkılmadan kahve tonları kullanıyorum fakat bazen değişiklik olsun diye bu tarz mor-mürdüm renkleri tercih ediyorum.Hem kahverengi göze hem de renkli gözlere çok yakıştırıyorum bu renk farları.



 Özellikle bu tonda bir far aramasaydım kesinlikle bu farı satın almazdım.Fiyatı da 2'li ve pigmentasyonu başarısız bir fara göre yüksek bence.Farın indirimsiz fiyatı 42 tl ve bunu hak etmiyor.Keşke 10 tl daha koyup Make Up For Ever'dan istediğim farı alsaydım diye kendime çok kızıyorum ve ürünü tavsiye etmiyorum.Kısaca ben yandım siz yanmayın:)

1 yorum:

  1. Merhaba Öznur Hanım :)
    Türkiye'nin yeni online alışveriş merkezi buypasa.com çok yakında açılıyor. Max Factor ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil