1 Ağustos 2015 Cumartesi

Sephora Efsane Makyaj Temizleyicileri

 Öncelikle merhaba!Sephora bu 3'lü seti geçen sene çıkarmıştı ve çok satmıştı.Bu sene de mayıs sonu-haziran başı gibi satışa çıktı.Şu anda hala satışta mı bilmiyorum.Sephora'nın kendi markası(made in sephora)nın en çok satan 3 ürününün seyahat boylarından oluşuyor.3 ürün de 50 ml.Setin içindekiler temizleyici,tonik ve göz makyaj temizleyicisinden oluşuyor.Seti almamdaki amaç göz makyaj temizleyicisinin çok sevilip,övülmesiydi.3 ürünün deneme boyu olması ve 20 tl olduğunu görünce hemen sepete attım tabi.



Gelelim ürünlerle ilgili yorumlarıma:



Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi:Set içersinde en merak ettiğim ve en memnun kaldığım ürün oldu.Bitmesine az kaldı.Benim göz makyajım genel olarak hep aynıdır;nude-toprak tonlarda 1-2 farın karışımı,ince bir eyeliner veya göz kalemi ve maskara.Bu hafif makyajı çok rahat çıkarıyor.En sevdiğim yanı ise gerçekten çok az yağlı his bırakıyor olması hatta neredeyse yok gibi.Neutrogena,Garnier,Nivea,Diadermine'in göz makyaj temizleyicilerini kullandım ve hepsi içersinde en az yağlı his bırakan ürün bu.Makyajı iyi temizliyor fakat özel günlerde ağır göz makyajlarını temizlemede biraz yetersiz kalıcaktır,kat kat maskaralar bolca far-eyeliner için dolabımda daima Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini bulunduruyorum.
 İçersinde paraben ve parfüm yok.Suya dayanıklı(waterproof).Maybelline'in zor çıkan maskaralarını kolayca çıkarıyor.Çift fazlı olduğundan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekli.Ben optik lens kullanıyorum,ürün optik lens kullananlara öneriliyor,hassas göz çevresinde yanma yapar mı emin değilim.Bittiğinde hemen gidip satın alacağım bir ürün oldu.


Rahatlatıcı Makyaj Temizleme Sütü:Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben yüz makyajımı daima misel sularla çıkarıyorum.Şu ana kadar hiç temizleme sütü kullanmadım.Bu yüzden herhangi bir ürünle kıyaslamam mümkün değil.Ürünün sevdiğim tek yanı yüzü tahriş etmemesi,cildi germemesi.İçersinde macadamia yağı var bu sayede cildi yumuşatıyor.Fakat ciltteki makyajı temizlemede çok yetersiz.Bu yüzden bitirmek için kullanıyorum.Kesinlikle bir daha satın almayacağım bir ürün.
Yüz ve göz için kullanılabileceği yazıyor fakat göz makyajını temizlemede denemedim.İçersinde parfüm ve alkol var,paraben ibaresi göremedim.


Anında Rahatlatıcı Tonik:Tonik benim cilt bakımımda önemli bir yere sahip değil ne yazık ki.Fakat yorumlamam gerekirse;ortalama bir tonik olduğunu düşünüyorum.Makyajımı temizledikten sonra bu ürünü kullandığımda burun çevremde gözeneklerimde temizlenmeyen makyaj kalıntılarını çıkarıyor.Cilde ferahlık veriyor.Gerginlik veya yanma hissi olmadı hassas cildimde.Daha iyi bir tonik bulamazsam gidip satın alabilirim ama yine de dermokozmetik bir markanın toniğini kullanmak daha yararlı olucaktır diye düşünüyorum.İçersinde parfüm var ve bu beni biraz rahatsız ediyor;onun dışında içersinde alkol ve paraben yok.


  Ürünler 50 ml olduğu için bu yaz tatilinde seyahatlerde yanımda taşımak çok kolay oldu ayrıca uygun fiyata hepsini denemekte gayet makul.İçersinden 10 tl indirim kuponu çıkıyor,31 ağustosa kadar kullanmak şartıyla.Bende gidip göz makyaj temizleyicisinin büyük boyunu satın alacağım.Genel olarak memnun kaldığım bir set oldu.Siz satın alıp denediniz mi?Göz makyaj temizleyicisinden memnun kaldınız mı?Yorum olarak yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder