14 Mart 2015 Cumartesi

Real Techniques Blush Brush

  Real Techniques markasının en sevdiğim fırçalarından biri  olan Blush Brush'tan bahsedeceğim bugün.Real Techniques Expert Face Fırça yazımı okumak için buraya,Real Tecniques Powder Brush'la ilgili yorumlarımı okumak için buraya tıklayınız.


  Bu fırça allık uygulamak için tasarlanmış,fakat bronzer uygulamasında kullanıp memnun olan birçok kişide var.Hatta pudra uygulamada kullanan da var.Ben sadece toz allık uygulamasında kullanıyorum.Allık insanı değilimdir,dolayısıyla allık uygulamak bana daima biraz zor gelmiştir.Allığı eşit derecede dağıtmak tam bir işkence bana göre.Fakat bu fırçayı aldığımdan beri allığı sürüp,güzelce dağıtabiliyorum(Meğer iş fırçadaymış!).Böylece allık doğal duruyor.Bu da bu fırçayı sevmemdeki en büyük etken.


  Beyaz tenliyim ve allıkla palyaço olmamak için bu fırçayı kullanıyorum.Allığı sürerken elmacık kemiklerime 2-3 pıt dokundurup,fırçayla dağıtıyorum ve hazırım!Çok pigmentli allıkları uygulamada da başarılı bir fırça çünkü allığı abartmadan homojen şekilde dağıtıyor.


  Fırça şekil itibariyle düz değil,altlardan ve üstten basık.Sentetik kıldan üretilmiş.Yumuşacık kılları var(Bence Real Techniques'teki en yumuşak kıllı fırçalardan biri).


  Fırçayı temizlemek için solüsyon kullanmıyorum,sıvı el sabunuyla haftada bir kez yıkıyorum.Kolay temizleniyor,hızlı kuruyor.


  Ben fırçayı kozmela'dan aldım.Real Techniques fırçalar MacroCenter,Migros,Gratis,Watsons ve Rossman'da satılıyor.Eğer allık fırçasına ihtiyacınız varsa veya elinizdeki allık fırçalarıyla iyi bir uygulama yapamıyor ve yeni bir fırça arıyorsanız bu fırçaya bir şans verin derim ben.Fiyatı 30 tl civarı.


5 yorum:

  1. Fırçayı çok sevdim. Satış noktalarını yazmana çok sevindim, teşekkür ederim. Listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. Sitene de katıldım şimdi, bana beklerim :)

    YanıtlaSil