15 Mart 2015 Pazar

Maybelline Baby Lips Pink Punch

Merhaba,bugün Maybelline'in birçok blogger/vlogger tarafından kullanılıp popüler hale gelen lip balmından bahsedeceğim.Öncelikle şunu  söylemeliyim ki ben bu ürünün overrated olduğunu yani abartıldığını  düşünüyorum.


  Lip balmlar dudaklarımızı korumak,dudaklarımıza bakım yapmak,onlara nem verip kurumasını engellemek için üretilmiş ürünler fakat Maybelline Baby Lips bu bahsettiklerimin bir kısmını yerine getirmede pek başarılı değil(Hatta neredeyse hiçbirini yerine getirmiyor).



 Ürün yumuşak yapılı bu sayede dudağınıza kolayca uygulayabiliyorsunuz.Dudaklara nem veriyor,yumuşacık yapıyor."E o zaman sorun ne?" derseniz,sorun tam da bu noktada başlıyor.O nemlilik hissi maksimum 1 saat dudakta kalıyor.Çok sık tazelemeniz gerekiyor.Bu yüzden benim için sınıfta kalmış bir ürün.



 Bu lip balm renk veren lip balm çeşidinden.Mavi alt tonlu bebek pembesi gibi açık bir pembe renge sahip.Benim için lip balmın renk verip vermemesi çok önemli bir özellik değil.Önemli olan ürünün dudakları koruyup,kurumasını engellemek fakat dediğim gibi bu konuda pek de başarılı bir ürün olduğu söylenemez.Ayrıca verdiği renkte benim dudaklarımda çok yapay duran bir pembe.Bu yüzden sadece evde kullanıyorum,genellikle çalışma masamda oluyor ve ben ders çalışırken tazeliyorum(Anlayacağınız ürünü sadece bitirmek için kullanıyorum).

Flaşsız

 Dudaklara ağırlık hissi vermiyor.Punch(meyve kokteyli) gibi kokuyor.SPF 20 içeriyor.Blistex Med Plus gibi onarıcı etkisi yok.Aynı fiyata Blistex'in lip balmını alıp memnun kalabilirsiniz.Ürünü incelemek isterseniz yazısı burada.
 *Baby lipslerin fiyatı 6-7 tl civarı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder