16 Ocak 2018 Salı

Acnecinamide Peeling Scrub

 Herkese merhaba!Bugün Acnecinamide markasının peelinginden bahsetmek istiyorum.Markanın ürünleri daha çok karma-yağlı ciltlere yönelik,sivilce ve siyah noktalarla savaşmayı vaad eden birkaç tane cilt bakım ürününden oluşuyor.


Ürün bildiğim kadarıyla Migros'ta satılıyor,aynı zamanda birçok internet sitesinde de bulabilirsiniz.Fiyatı 10-20 tl arasında değişiyor.


Kullanımı:Ben peelingleri haftada 2 kere uygulamaya çalışıyorum.Genellikle yan tarafta gördüğünüz bu silikon pedlerle uyguluyorum(Watsons'tan satın almıştım,oldukça uygun fiyatlı bir şey).


Mikro denilebilecek oldukça küçük tanecikleri var ve bu tanecikler ne çok sert,ne de çok yumuşak.Çok beğendiğim bir ürün oldu;çünkü yüzümü çizmedi,germedi,kurutmadı.
Hassas denilebilecek bir cilde sahibim çünkü bazı peelingler cildimde kızarıklık yaratabiliyor;ama bu ürün böyle bir soruna yol açmadı.


Piyasada uygun fiyatlı en iyi peelinglerden bir tanesi,fiyat/performans oranı gerçekten yüksek.
Karma cilde sahibim ve karma-yağlı ciltli olup;siyah nokta,sivilce gibi sorunları olanlara tavsiye ederim.Siyah noktaları temizliyor ve oluşumunu engelliyor.Aynı zamanda cildi yormuyor,yumuşak bir zemin bırakıyor.

içeriği

 Ürün 150 ml,1 yıldır kullanıyorum ve hala bitmedi;gramajı da oldukça fazla.Koku hassasiyetim var ve beni pek rahatsız etmedi.Gerçekten oldukça beğendiğim bir peeling oldu.Uygun fiyatlı en beğendiğim 2 peelingten biri haline geldi(diğeri ise Yves Rocher'nin kayısılı peelingi).Migros indirimlerinde kaçırmayın derim.Umarım yararlı  bir yazı olmuştur,sevgiler.

                                                                     ***

                                       Snapchat&Instagram:oznurozdemirrrr

1 yorum: