5 Ocak 2018 Cuma

2017 Kozmetik Favorilerim

 Herkese merhaba!Bugün 2017 yılında satın alıp,keşfettiğim ve favorim olan renkli kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim.


Farlara ve far paletlerine ciddi bir düşkünlüğüm var;o yüzden önce göz makyajından başlayalım:



İki tane toz iki tane de krem yapıda far göstermek istiyorum.
Kiko Water Eyeshadow 203:Bu seri çok güzel;çünkü hem ıslak hem de kuru uygulanabiliyor.Bu renk kesinlikle efsane güzel;özellikle de ıslak kullanımda bu farlar çok güzel oluyor,kesinlikle tavsiye ederim.
Note Luminous Silk Mono Eyeshadow-18:Note markasının tekli farları çok güzel,sanırım bu seri de mat far yok,hepsi sedefli.Rengi çok güzel,pigmentasyonu başarılı,yapısı kremsi ve çok güzel kokuyor.Üstelik uygun fiyatlı,daha ne olsun değil mi?


Maybelline Color Tattoo-70 Metallic Pomegranate:Krem yapıda ve oldukça kalıcı olan bu seriyi çok seviyorum.Rengi;içersinde altın yansımalar olan bir mürdüm.Benim elimde aynı seriden olan "on and on bronze" rengine göre yapısı daha kremsi ve daha rahat uygulanabiliyor.
Mac Paint Pot-Constructivist:Bu seride krem yapıda ve oldukça kalıcı.Rengi kızıl kahve çok güzel bir ton.Yapısı kremsi,uygulaması kolay.


Bu yıl satın alıp bayıldığım 2 far paleti:Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance&Lorac Pro Palet.<3
Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance;sıcak-kızıl tonları içersinde barındıran piyasadaki en iyi far paleti.Pigmentasyonu çok yüksek,rahat karıştırılabiliyor,renkler efsane.Tek dezavantajı tozutması.Bu tonları seviyorsanız ama yurt dışında olduğundan bu paleti edinemiyorsanız Urban Decay Naked Heat alabilirsiniz,uygun fiyatlı olarak da Nyx'in Ultimate Shadow paletlerinden Warm Neutrals rengine veya yine Nyx'in Perfect Filter paletlerinden Rustic Antique rengine bakabilir;Gratis indirimlerinde The Balm'ın Nude Beach paletini kovalayabilirsiniz.
Lorac Pro Palet ise;içersinde her türlü makyajı yapabileceğiniz tonları barındıran,bana göre makyaj sever her kadında olması gereken tonlar.Paletin en sevdiğim yanı üst sıranın mat,alt sıranın ise sedefli olması.Pigmentasyonu da oldukça başarılı,Anastasia Beverly Hills paletle yarışacak kadar iyi.


Kendi paletini oluşturma işine bu yıla kadar mesafeli durdum hep,sürekli hazır palet satın aldım;çünkü kendi paletini oluşturma işi eğlenceli olsa da ülkemizde maliyetli.
Ülkemizde kendi paletinizi yapabileceğiniz kalite olarak en iyi 2 marka;Mac&Inglot;çünkü iki markanın da renk seçenekleri,pigmentasyonları oldukça iyi.Mac'te refill bir far 43 tl,Inglot'da ise 25 tl.İki markada bu ürünlerini sadece %20 indirime sokuyor,o dönemlerde de alabilirsiniz.Unutmadan;paletlere de ekstra para ödüyorsunuz,boyutuna göre değişiyor tabii.


Gelelim maskara ve kaş maskaralarına:


Kaş maskarasında önemli olan kaşımı iyi sabitlemesi ve bunu uygun fiyatlı markalarda yapabildiğinden pahalı markalara yönelmiyorum.Bu yıl satın alıp memnun kaldığım iki ürün:Maybelline Brow Drama&Rival de Loop'un şeffaf kaş maskarası.
Maskara olarak ise yine iki favorim var.Chanel Le Volume De Chanel bütün övgüleri hak eden çok başarılı bir maskara;uzunluk,hacim,siyahlık ne ararsanız var.Loreal Lash Paradise da oldukça başarılı;kirpiklerde ağırlık yapmayan,Maybelline maskaralardan daha kolay temizlenen,çok güzel hacim ve dolgunluk veren bir ürün.İkisini de bittikçe satın alırım.


Göz kaleminde favorim Flormar Waterline Kajal Eyeliner.Oldukça kalıcı,göz içinden bile akmayan,yapısı yumuşak,kolaylıkla dağıtılabilen mükemmel bir ürün.
Eyelinerda favorim Nyx Epic Ink Liner;şimdiye kadar denediğim en kolay çekilebilen eyeliner,ince bir ucu var,siyahlığı ve kalıcılığı da oldukça başarılı bir ürün.
Lorac paletin içersinden çıkan Lorac-Behind The Secenes göz bazı da oldukça başarılı çıktı,cidden sevdim ama ülkemizde satılmadığından bittiğinde satın almam.Piyasada rahat ulaşılabilir ve güzel olan bir sürü far bazı mevcut.


Nars Pore&Shine Control bazı bu yıl satın aldığım sevdiğim bir yüz bazı oldu.Karma ve yağlı,gözenekli bir cildiniz varsa tavsiye ederim.Yüzdeki parlamayı engelliyor,gözenek görünümünü azaltıyor.İçersinde silikon yok ve losyon gibi bir kıvamı var.
Nars All Day Luminous Weightless fondöten ise yapısı su gibi ince olan,ciltte ağırlık yapmayan,karma ve yağlı ciltlerin seveceği bir ürün.Kalıcılığı ve kapatıcılığı yüksek.Tek eksisi ciltte var olan kurulukları belli etmeye müsait,ama iyice nemlendirdiğinizde bu sorun olmuyor.

Göz alındaki morluklara takıntılı biri olarak kapatıcı konusunda ciddi bir hassasiyetim var.


Bobbi Brown Corrector;uzun zamandır istediğim bir üründü.Rengi somon olduğundan göz altındaki morlukları adeta siliyor.Yapısı yumuşak,rahat uygulanabiliyor.En önemlisi de üzerine başka bir kapatıcı uyguladığınızda katman katman durmuyor.
Tarte Shape Tape;bence piyasadaki gelmiş geçmiş eeen iyi kapatıcı.Hem yapısı yumuşak,göz çevresini kurutmuyor,hep kalıcılığı ve kapatıcılığı oldukça yüksek,hem de göz altında oldukça doğal duruyor.Çok seviyorum.
Maybelline Instant Anti-Age kapatıcı;orta hatta ortadan bi tık yüksek bir kapatıcılığı olan,kremsi bir ürün.Göz altına az dolma yapan bir kapatıcı.
Maybelline Master Conceal kapatıcı ise yine kremsi bir yapısı olan,orta kapatıcılıkta olan ve aydınlık bitişe sahip bir ürün.Tek eksisi çizgilere dolma yapıyor oluşu,ama pudra yardımıyla bunu önlemek mümkün.


Nyx Hd pudra,bendeki transparan olanı.Beyaz durduğuna bakmayın,ciltte öyle durmuyor.Yapısı ince olan,makyajı güzelce sabitleyen,cildi kurutmayan başarılı bir pudra.
Wet n Wild Megaglo kontür kitindeki pudraların yapısı fiyatına göre çok başarılı,oldukça yumuşak.Göz altını sabitlemede cidden başarılı,bendeki rengi dulce de leche.

Ten makyajına yardımcı birkaç üründen bahsetmek istiyorum:


Biliyorsunuz ki yüz yağları oldukça popülerleşti;yüz yağı almaya üşendiğimden uzunca bir süre elimdeki serumu uyguladım.Ben makyaj süngerime 2-3 damla yağ damlatarak kullanıyorum ve fondöten cildime çok güzel oturuyor,yokmuş gibi.Dilerseniz siz yüzünüze direk uygulayabilir veya fondötenle karıştırabilirsiniz.Daha sonra ise,Dirty Works markasının yüz yağını satın aldım,çok başarılı bir ürün.Bu ürünü ve yöntemi kesinlikle tavsiye ederim.
Gülsha gül suyu,bu yıl keşfedip favorim olan bir ürün oldu.Yüz spreylerini,termal suları seviyorsanız bu ürüne de muhakkak bakın derim.Şimdiye kadar denediğim hiçbir gül suyundan memnun kalmamış biri olarak (intoleransım var) bu üründen çook memnun kaldım,üstelik Gülsha bir Türk markası.


Bu paleti aldığımdan beri başka hiçbir şey kullanmadım.Bütün yıl bu allıkları kullandım.Dandelion gibi bebek pembesi allıklara bayılan biri olarak,bunu da çok sevdim.Rockateur ise gül kurusu gibi dursa da içersinde kahvelik de barındıran çok joker bir allık.Soğuk alt tonlu olduğumdan şeftali allıkları hiç sevmem,ama Galifornia'yı çok sevdim ve bütün yaz sıkılmadan kullandım.
Özetle Benefit allıklar çok pahalı,ama yapıları yumuşak,pigmentasyonları kararında ve çok rahat uygulanabilip,karışıyorlar.(Paletin adı;Benefit-Cheek Parade).


Bronzerda favorim,Hoola Lite oldu,beyaz tenlilerin seveceği bir ürün.Renk tonu çok güzel.Kontürde favorim ise Anastasia Beverly Hills'in stik fondötenlerinden Mink rengi(kendisi kült bir kontür stiği).Rengi gri alt tonlu olduğundan kontüre müsait,yapısı yumuşak.Güzel bir ürün.


Aydınlatıcıda iki favorim vardı aslında,biri 2017'nin son dakika keşfi oldu.
Becca Champagne Pop her tene yakışacak uzaydan bile görünen dediğimiz bam bam parlayan bir aydınlatıcı.Yansıması çok güzel ve oldukça belirgin.Gerçekten güzel ve kalıcı bir ürün.
Mac Cream Colour Base'lerden Pearl rengi ise açık bir şampanya tonu,bu seri krem yapıda.Uygulaması oldukça kolay,doğal yansıması olan bir ürün.Aydınlatıcıyı daha belirginleştirmek isterseniz birkaç kaç uygulayabilir veya içersine 1 damla yüz yağı damlatabilirsiniz,çok daha metalik bir duruşu oluyor.
2017'nin son keşfi ise Nars'ın Hot Sand aydınlatıcısı;abartı da olmayan çok doğal da durmayan tam kararında olan ama efsane güzel bir yansıması olan aydınlatıcı.Açık şeftali tonlarında bir ürün.


Favori dudak kalemim Mac Soar oldu.Gül kurusu tonunda,rujun kalıcılığı ciddi anlamda artıran bir ürün.Burda göstermeyi unutmuşum ama Yves Rocher'nin asansörlü dudak kalemleri de oldukça başarılı.
Sephora Cream Lip Stain serisi denediğim en kalıcı likit mat ruj serisi,bendeki rengi 01 efsane bir kırmızı.
Flormar Silk Matte serisi de dudaklarının kurumasını sevmeyen ama likit mat ruj kullanmayı sevenler için çok güzel bir seri.Tek eksisi klasik likit mat rujlara göre(Pastel gibi) daha az kalıcı olması.Bendeki rengi dudak tonuna yakın açık gül kurusu gibi,02 Fall Rose.
Inglot kalem rujlar asansörlü formda,yapıları kuru ve mat,ama kalıcılıkları başarılı.Bendeki 32 numara içersinde morluk barındıran koyu gül kurusu.
Nyx Butter Gloss serisi beğendiğim tek lip gloss çünkü yapış yapış değil.Bendeki Blg05 Creme Brulee rengi dudağa hafif bir renk veriyor.
Mac rujlar daimi favorilerim.Mat yapıda ve dudakları kurutmayan,kalıcı,güzel kokan rujlar.Bu yıl favorim olanlar Velvet Teddy,kahvelik barındıran bir nude;Whirl ise mor alt tonlu bir kahve.
Kiko Velvet Passion serisi de mat yapıda,ambalajı çok şık olan bir ürün.Bendeki rengi 315,lilalık barındıran gül kurusu.
Loreal 640 Erotique ise yine klasikleşmiş bir ürün,bu serinin yapısı çok güzel.Kremsi ama mat bitişli,kadife gibi rujlar.İlk indirimde başka rengine bakmak istiyorum.

Son olarak eklemek istediğim 2 ürün:


Nivea After Shave Balsam makyaj bazı olarak kullanılan ve ciddi anlamda makyajın kalıcılığını artıran bir ürün.Biraz tartışmalı,cilde uygulanmasının ne kadar sağlıklı olduğuyla ilgili;ama makyaj bazına para vermek istemiyorsanız sadece özel günlerde kullanacaksanız bu ürünü tavsiye ederim.
Beauty Blender makyaj süngerini yıllardır severek kullanıyorum.Siyah rengini,pembesine göre daha çok sevdim.Bu ürün pembe olan gibi yıkadıkça renk akıtmıyor ve lekeleri çok fazla belli etmiyor.

***
Benim 2017 kozmetik favorilerim bu şekildeydi.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa yorum bırakabilir veya diğer sosyal medya hesaplarımdan bana ulaşabilirsiniz.Umarım 2018 hepimiz için hedeflerimize ulaştığımız,güzel bir yıl olur! :)

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr


4 yorum:

  1. hepsi güzel içlerinde denemek istediğim çok ürün var...

    YanıtlaSil
  2. Tek tek hepsine ayri bayildim. Kiko'nun sendeki rengine bayiliyorum. Hem islak hem kuru uygulanmasi cok guzel.. renk muthis gercekten. Paletler zaten cok guzel.. ben secemedigim icin yazamadim bu yaziyi🙈🙈 ama boyle okuyunca cok hosuma gidiyor😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yıl sonu favorilerini okumak ve izlemeyi bende çok seviyorum :)

      Sil