7 Mart 2017 Salı

Nivea After Shave Balsam

 Merhaba.Bugün son birkaç aydır trend haline gelen tıraş sonrası losyondan bahsedeceğim.Bu ürünü @nikkietutorials makyaj bazı olarak kullanıp çok sevdikten sonra oldukça popülerleşti.Bende merakıma yenik düşüp birkaç ay önce satın aldım.


 Günlük hayatta makyaj bazı kullanan biri değilim,fakat özel günlerde herkes gibi bende makyajımın biraz daha uzun süre kalıcı olmasını istiyorum.Bu üründe sanki bir makyaj bazı gibi gerçekten de makyajı uzun süre ciltte tutmayı başarıyor.Gün içersinde cildim pul pul durmuyor.Losyon kıvamında olduğundan ve gliserin içerdiğinden cildi nemlendiriyor.


 Klasik bir tıraş losyonu olduğundan oldukta erkeksi bir kokuya sahip,ama sürdükten 2-3 dakika sonra o koku geçiyor.


 Uygulanışı:Her makyaj bazı gibi temiz cilde uygulamanız gerekiyor;ardından fondöten-renkli nemlendirici gibi ten ürününüzü uygumanız gerekiyor.İlk başta ciltte hafif yapış yapış bir his oluyor,ama bunun sayesinde makyajı ciltte tutuyor.Ciltte hemen emiliyor.


 İçerik:Alkol,paraben,silikon,petrol ve türevlerini içermiyor.Parfüm içeriyor.



 Ben günlük olarak kullanmadığımdan yüzde tüylenme yapıyor mu bilmiyorum.Bunun dışında sivilce gibi herhangi bir iritasyona neden olmadı.Her ne kadar üründen memnun kalsam da benim de tereddütlerim var;hassas,sivilceye meyilli veya tüylü bir cilde sahipseniz risk almaya gerek yok.Piyasada bir sürü makyaj bazı var.Nivea kullanmaya çekinenler Yves Rocher'nin after shave balsamına bakabilir.


 Birçok markette rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün.İndirimde 14 tl'ye almıştım.Uygun fiyatlı makyaj bazı arayanlara tavsiye ederim;en kötü ürünü bir erkeğe paslayabilirsiniz.Okuduğunuz için teşekkürler;ürünü kullandıysanız fikirlerinizi aşağıya bırakabilirsiniz. :)

                                Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder