7 Şubat 2017 Salı

Bitenler #4

 Bugün son birkaç aydır bitirdiğim kozmetik&cilt bakımı&vücut bakımı ürünlerinden bahsedeceğim.


Biten ürünler yazılarını okumak hem çok keyifli,hem de ürünler hakkında en gerçekçi yorumlar olduğunu düşünüyorum.Öyleyse başlayalım!


Pantene Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan:Benim için market şampuanlarının biri,diğerinden pek farklı değil;çünkü hem etkileri,hem içerikleri,hem de fiyat skalaları aynı.Bu şampuanın da saçı temizlemesinden memnun kaldım,yeniden satın alabilirim;fakat isminde bahsettiği gibi saç dökülmelerine ekstra bir etkisi var mı bilmiyorum,çünkü böyle bir problemim yok.
Revigen Dökülmelere Karşı Canlandırıcı Şampuan:Ekim ayında katıldığım bir etkinlikte hediye edilmişti.Mevsim geçişinde her insan gibi bir miktar saç dökülmesi sorunuyla karşılaşıyorum.Bu dönemde de bu ürünü kullanmaya karar verdim.İlk başlarda etkisi olumluydu,fakat sonradan ya saçım alıştı ya da ürün ters etki yaptı,bilemiyorum.Yanlış bilmiyorsam fiyatı da pek uygun değil,bu yüzden yeniden satın almam.


Estee Lauder Resilience Lift Firming/Sculpting Face&Neck Nemlendirici:Cildimde herhangi bir iritasyona neden olmayan,ne hafif ne de ağır olan bir yapıya sahip.Makyaj öncesi kullandığımda bile cildimde ağırlık yapmayan,ekstra yağlandırmayan bir ürün.Memnun kalsam da çok bayılmadığım için almayı düşünmüyorum tekrar,elimde aynısından 1 adet daha var.O bittikten sonra Loccitane ya da Cyrene'den nemlendirici almayı düşünüyorum.30 ml'sinin 239 tl olduğunu göz önüne alırsak fiyat/performans oranını karşılamadığını düşünüyorum.
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Bittikçe aldığım,ten makyajının kabasını çıkarmak için kullandığım misel su.
Neutrogena Deep Clean Göz Makyaj Temizleyici:Eski ambalaj olan Neutrogena'yı çook seviyordum,fakat bu ürünü hiç beğenmedim.Sadece ambalaj değil,içerik de değişmiş.Gözü yakıyor ve eskisi gibi iyi temizlemiyor,bir daha almam.
Garnier Saf&Temiz Neem Temizleme Jeli:Bendeki mini boy,kasa kenarından satın almıştım.Spor salonunda,antremandan sonra yüzümdeki kir ve teri temizlemek amacıyla kullandım ve cildimi kurutmamasını çok sevdim,bu sayede nemlendirici taşımama gerek kalmadı.Ortalama bir temizleme jeli.Seyahat vs gibi bir durumda tekrar satın alabilirim.


Good Things Manuka Honey Peeling:Uygun fiyatlı olmasına rağmen çok memnun kaldığım bir peelingti.İçeriği de temiz.Kremsi yapısı sayesinde cildi kurutmuyor,çizmiyor.Çok sevdim.Detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın.
Cyrene Aydınlatıcı Bakım %2 Aha:Glikolik asit içeren bir cilt bakım ürünü.Ciltteki lekelerin rengini açan bir ürün.Birkaç ay düzenli kullanımda etkisini görebileceğiniz bir ürün.Bendeki bir alışverişimde hediye olarak gelmişti,çok beğendiğim için tam boyunu satın aldım.
Cyrene Advenced Acne&Oil Control Tonik:Bu üründe yine bir alışverişimde hediye edilmişti,İçersinde papatya ve yeşil çay var.İlk kez bir tonikten çok memnun kalınca bunun da tam boyunu sipariş ettim.Ciltteki kiri,yağlanmayı çok güzel temizliyor.


Splat White Plus Diş Macunu:Şimdiye kadar denediğim diş beyazlatmada en başarılı diş macunu.Splat markasının ağız bakım ürünlerinden oldukça memnun kaldım,tavsiye ederim.
Beauty Formulas Ağız Bakım Spreyi:Gün içersinde çantamda muhakkak bir adet ağız bakım spreyi taşıyorum.Bu üründen de memnundum fakat ürün Watsons'da satılıyor;bende artık Watsons'dan alışveriş yapmadığım için bu ürün yerine alternatif olarak Rossman'dan ağız bakım spreyi alıyorum.


Nivea Double Effect Deodorant:Pudralı bir deodorant ve ben pudralı olanlardan pek haz etmiyorum.Bu ürün hala satışta mı emin değilim,fakat zar zor bitirdim.Bu yüzden de bir daha almam.
Zara Femme Parfüm:Zara'nın en beğendiğim parfümü kesinlikle bu.Feminen fakat çok da ağır olmayan ama kendini belli eden hoş bir koku.Biter bitmez yeniden satın aldım,tavsiye ederim.
Victoria's Secret Love Spell Vücut Losyonu:Duştan sonra cildime muhakkak bir nemlendirici veya yağ uyguluyorum.Yüzüm değil ama cildim biraz kuru.Bu markanın losyonlarını çok sevsem de bu kokudan nefret ediyorum diyebilirim.Meyveli-şekerli bir koku.Zar zor bitirdim ve bir daha almam.
Nina Ricci Nina Vücut Losyonu:Bence kesinlikle kışlık,biraz şekerli ama kesinlikle baymayan feminen bir koku.Belki daha sonra tekrar alırım.


Benri Makyaj Temizleme Pamuğu:Bittikçe alınan,klasik ürünlerden.Fakat daha yumuşak ürünler arayışına girdim,bir süre almayacağım.Isana ve İpek'e bakmayı düşünüyorum.
Cyrene Aqua Gel Nemlendirici:Karma-yağlı ciltler için,yağ içermeyen bir nemlendirici.3-4 günlük kısa bir seyahatte yanıma aldım ve çok sevdim.Yapısı hafif,alerjimi hiç tetiklemedi.Makyaj altına da çok güzel oldu.Elimdeki ürün bittikten sonra almayı düşünüyorum.
Missha Perfect Cover Bb Krem:Çok memnun kaldım ve havalar ısınınca almayı düşünüyorum.Sadece renk tonları biraz fazla gri,ama Kore markalarında olan klasik bir sorun bu.Bb krem arayışında olanlara tavsiye ederim.Pure Beauty'den sonra aradığımı buldum.
Estee Lauder Parfüm Testerları:Modern Muse klasik çiçeksi bir koku,içersinde yasemin-hanımeli var fakat benim tenimde tamamen hanımeli kokuyor.Le Rouge versiyonu ise daha ağır bir koku.Kalıcılıkları başarılı;fakat tam boyunu satın almayı düşünmüyorum.


Rimmel London Lasting Finish Fondöten:Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru olan ve karma-yağlı cilde önerilen bir ürün.Ben pek anlaşamadım,benim cildimde çabuk yağlanma yapıyor.Daha da kötüsü cilde ağırlık yapıyor.Bu yüzden de bir daha satın almayı düşünmüyorum.Detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın.
Essence Longlasting 07 Natural Beauty Ruj:İlk kez bir ruj bitirdim!Oldukça zor oldu tabii,bu da bana sürekli ruj almayı bırakmam gerektiğini bir kez daha göstermiş oldu.
Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer:Aydınlatma vaadi olan bir kalem kapatıcı.Garip bir yapısı var,alttaki ten ürününü kaldırıp bozuyor.Bu yüzden hiç sevmedim.Zaten en açık rengi de benim tenimde aydınlatma etkisi vermedi.İçeriğinde de az ürün var,çabuk bitti.Bir daha almam.
Essence Longlasting 01 Black Fever Göz Kalemi:Çok sevdiğim asansörlü bir göz kalemi.Yapısı ne çok yumuşak ne de sert.Bende akmıyor,bulaşmıyor.Yeniden satın aldım,tavsiye ederim.
Essence Şeffaf Kaş Maskarası:Biraz ıslak bir görüntüsü var,bunun dışında fiyatına göre başarılı bir ürün,fakat yeniden satın almayı düşünmüyorum.Uygun fiyatlı olarak Rival de Loop şeffaf kaş jeli başarılı veya Mac-Benefit gibi markalara da bakabilirsiniz.

***

Son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.Umarım almak istediğiniz veya merak ettiğiniz bir ürün varsa fikir vermiştir.Sevgiler.

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr


2 yorum:

  1. Bir bitenler yazısı da benim yazmam gerekiyor cok uzadı hala üseniyorum. Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil