21 Aralık 2016 Çarşamba

Wet n Wild - Bare and Beautiful Palet

Herkese merhaba!Bugün Wet n Wild markasının ülkemize birkaç ay önce gelen Bare and Beautiful isimli far paletinden bahsetmek istiyorum.


Ambalajı klasik Wet n Wild'ın plastik ve dayanıksız ambalajı,bu yüzden de çantada taşımaya pek müsait değil.


Paletin içersinde 5 adet far var;2'si mat,3'ü ışıltılı.Renk tonları gül kurusu,pembe,bronz tonlarda.Renk seçimlerini beğendim.Günlük kullanıma oldukça uygun bir palet.Pigmentasyonu Wet n Wild'ın birçok farı gibi oldukça yüksek.Kalıcılığı açısından bir şey diyemicem;çünkü ben bütün farları baz ile uyguluyorum.Far bazı ile uyguladığımda renkler bütün gün dağılıp,bozulmadan kalıyor.

soldan sağa;base-browbone-eyelid-crease-definer.

Base isimli far hafif ışıltılı bir ten rengi.Hem baz far olarak hem de kaş altına uygulanabilecek bir far.
Browbone isimli far bence kaş altından ziyade bütün göz kapağına uygulanabilecek çok hoş bir ışıltılı pembe.
Eyelid isimli far bütün göz kapağına uygulanabilecek bronz tonlarda ışıltılı çok güzel bir far.
Crease isimli far,ismi gibi katlanma bölgesine uygulanıcak olan mat bitişli,soğuk bir gül kurusu.
Definer isimli far ise kirpik diplerini belirginleştirmek,gözün dış köşelerini derinleştirmek/koyulaştırmak amacıyla kullanılabilecek mat bitişli,koyu bir kahve-mor far.

tek bir palet ile göz makyajınızı tamamlayabilirsiniz<3

Palet mini bir Urban Decay Naked 3 gibi.Tabiki ondan çok daha uygun fiyatlı.Benim oldukça sevdiğim bir palet.Wet n Wild markası Gratis mağazalarında satılıyor.İndirimsiz fiyatı 20 tl civarı,ben indirimde 11-12 tl gibi bir fiyata satın aldım.
Umarım yararlı bir yazı olmuştur,sevgiler.
***

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

2 yorum: