25 Nisan 2017 Salı

Loreal True Match Kapatıcı - 02 Vanilla

 Merhaba.Bugün Loreal markasının geçtiğimiz yıl oldukça popüler olan True Match isimli kapatıcısından bahsedeceğim.Bendeki 02-Vanilla rengi.Yanlış bilmiyorsam seride 5 renk var.


 Klasik sünger aplikatörlü bir kapatıcı.Bu kapatıcı serisi sarı alt tonlu,bu sayede göz çevresini aydınlatıyor ve bu özelliğini sevdim.Kapatıcılığı ise;ortadan bir tık iyi diyebilirim.Yani;hem göz çevresini aydınlatıyor,hem de kapatıcılığı günlük kullanım için yeterli.


 Bu kapatıcıyla başlarda hiç anlaşamadım.Nedeni ise;bu kapatıcı pudra bitişli,ben ise daha kremsi yapıdaki kapatıcılardan hoşlanıyorum.Bu yüzden de bittikten sonra bir daha almayı düşünmüyorum;ama bu kapatıcının kötü olduğu anlamına gelmiyor kesinlikle,tamamen tercih meselesi.


 Çizgilere dolma yapabiliyor,fakat göz kremi ile bu sorunu ortadan kaldırabiliyorum.Ürünün yapısı kalın değil,fakat iyice göz çevrenizi nemlendirmediğinizde hafif kuruluk yapabiliyor.Bu yüzden de göz çevresi kuru olan kişilere pek tavsiye etmem.Bir diğer sevmediğim özelliği ise;kapatıcının çabuk sabitleniyor oluşu.Çabuk davranmak gerekiyor.En iyi sonucu ise;nemli sünger ile alıyorum.


 Bu kapatıcı çok fazla övgü aldığından beklentim daha yüksekti;fakat ben herkesin memnun kaldığı kadar beğenmedim.Pudra bitişli olmasa ve kurutmasa kesinlikle çok sevebilirdim.Uygun fiyatlı çok  daha güzel kapatıcılar var,bu yüzden de yukarda belirttiğim gibi bir daha satın almam.İndirimde fiyatı 20 tl'ye aldım.Birçok kozmetik satan yerde bulabilmeniz mümkün.


 Yorum ve sorularınız varsa aşağıya yazabilirsiniz,buraya kadar okuduysanız da teşekkür ederim.Sevgiler.

                                      Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

4 yorum: