3 Mayıs 2017 Çarşamba

Bitenler #5


Herkese merhaba!Bugün uzun zamandır biriktirdiğim biten ürünlerimden bahsedeceğim.


Biten ürünler yazısı yazmak ve okumak bana oldukça keyifli geliyor,hem ürünler hakkında da en gerçekçi bilgiler oluyor.


Schwarzkopf Gliss Magnificent Strength(Zayıf-Kırılan Saç) Şampuan:Gliss'in şampuanlarını genel olarak beğeniyorum.Bu ürün son 2 aydır oldukça popüler,birçok bloggera ürün tanıtım amaçlı gönderildi(kendi paramla satın aldım).Gratis'te gezerken görüp aldım,ardından da sıkça instagramda gördüm.Saçı temizlemesi vs ortalama bir şampuan,memnun kaldığım için yeniden satın aldım.

 Palmolive Body Butter-Çilek:Üründen memnun kalsam da bu markanın duş jelleri benim alerjimi tetikliyor sürekli.Bu yüzden de bir daha almamaya karar verdim.

Cyrene Keratinli Saç Maskesi:Çok memnun kaldığım bir saç maskesiydi.Üretimden kaldırıldığı için bir daha satın alamayacağım,ama satılsaydı tekrar alırdım kesinlikle.Detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın.


Benri&Isana Makyaj Temizleme Pamuğu:Benri'yi yıllardır bitirdikçe alıyorum fakat daha yumuşak ve dikişsiz makyaj temizleme pamuğu arayışındaydım.Isana gerçekten çok yumuşak ve dikişsiz.Daha sonra tekrar alabilirim;ama en memnun kaldığım İpek markasının makyaj temizleme pamukları(diskleri).

Diadermine Göz Makyaj Temizleyici:Göz makyajını temizlemesini beğendiğim ve gözde herhangi bir iritasyon yapmayan bir temizleyiciydi.Çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisi.Sephora'nın göz makyaj temizleyicisini daha çok sevdiğimden artık yoluma onunla devam edeceğim.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici:Şimdiye kadar deneyip en memnun kaldığım göz makyaj temizleyicisi;ama artık formülü değişti ve yenisi çok kötü.


Splat Maximum Diş Macunu:Splat markasının ağız bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum.Bu çeşidinin diş beyazlatma vaadi vardı ve gerçekten de bunu yerine getiriyor;ama White Plus çeşidini daha çok sevdiğimden,bunu bir daha almam muhtemelen.

Listerine Advanced White Ağız Bakım Suyu:Çok sevdiğim bir ağız bakım suyu.Dişleri beyazlatma vaadi var ve bunu yerine getiriyor.Kesinlikle tekrar satın alırım.

Elegance Aqua Fresh Lens Solüsyonu:Sürekli Bio True kullanan biri olarak bu markanın lens solüsyonunu da beğendim.Tekrar alırım.


8x4 Ocean Fresh Deodorant:Tere karşı koruması oldukça başarılı bir deodorant.Yanlız kokusu hiç de okyanus ferahlığı değil;çok ağır ve rahatsız eden bir koku.Yazın tekrar alabilirim ama onun dışında katlanılacak gibi değil.Başka çeşitlerine bakabilirim.

Fa Roll-On:Tere karşı koruması zayıf olan bir ürün.Evde kullanarak bitirdim.Bir daha satın almam.


Rival de Loop Harmonie Maske:Yüze nem vermeyi vaad eden bu maskeyi çok başarısız buldum.Anlık nem veriyor.Cildimde kızarıklık gibi garip sorunlara yol açtı,bu yüzden de bir daha satın almam.

Rival de Loop Göz Maskesi:Bu ürünü henüz yeni deniyorum ve ilk izlenim olarak beğendim.Göz çevresine nem veriyor ve yüz maskesi gibi herhangi bir soruna yol açmadı.

Mac Cleanse Off Oil:Çok başarılı bir yüz temizleme yağı.Bu tarz bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim.Yağ ile makyaj temizleme işine hala alışamadım,ama eğer alıcak olursam ilerde,kesinlikle bu ürün bakıcağım ilk ürün olur(diğeri de the body shop olur).

Zadig&Voltaire-This is her!:Bu parfüm testerı oldukça ilginç bir koku.Herhangi bir kokuya benzetemedim ve bence kışlık.Aynı zamanda da kalıcı.Daha sonra satın alabilirim.


Clinique All About Eyes Göz Kremi:İlk kez bir göz kremi kullanıp bitirdim.20'li yaşlardan itibaren kullanılması öneriliyor.Bu göz kremi ise daha çok 20-25 aralığına hitap ediyor diyebiliriz.Göz çevresine hafif nem veren bir ürün.Negatif herhangi bir şey olmamasına rağmen tekrar almayı düşünmüyorum,çünkü bence fiyatını hak etmiyor.

The Balm Sexy Mama Pudra:Bu pudra transparan pudra olarak geçse de cilde biraz renk veriyor ne yazık ki.Başlarda çok sevsem de daha sonra yapısında vs değişme oldu,performansından memnun kalmamaya başladım.Çok daha başarılı pudralar var,bu yüzden de bir daha almam.

The Balm Put A Lid On It Far Bazı:Satın alıp kullandığım ilk far bazı.Çok başarılı,farı tutuşu,pigmentasyonunu artırması;daha da iyisi ise sabah sürdüğüm farımın akşam eve gelip makyajımı temizleyene kadar kalması.İndirim dönemlerinde bakmanızı tavsiye ederim.Detaylı yazısını okumak için tıklayın.

Essence Stay Natural Kapatıcı:Kapatıcılığı ve kalıcılığı hafif bir ürün.İçersindeki ürün miktarı az olduğundan çabuk bitti.Kalem formatında bir ambalajı var.Yapısını sevsem de kapatıcı olmayışından dolayı tekrar almam.

Essence Waterproof Kalem Eyeliner:Yıllardır çok sevdiğim ve bittikçe satın aldığım bir eyeliner.Kullanımı oldukça rahat ve siyah,aynı zamanda da kalıcı.

Maybelline Master Precise Eyeliner:Siyahlığını beğenmediğim ve ucu da hemen deforme olan bir ürün.Kullanımı kolay,o yüzden de eyeliner kullanmaya yeni başlayanlar için iyi bir seçenek.Bunun dışında tekrar satın almayacağım bir ürün.

Mac Liquidlast Liner:Oldukça ince bir ucu var ve simsiyah bir eyeliner.Kullanımı da oldukça kolay ve baya kalıcı.Kesinlikle tavsiye ederim.

Benefit They're Real Maskara:Performansını çok sevdiğim bir maskara.Tekrar satın alırım.Detaylı yazısını okumak isterseniz tıklayın.

Benefit They're Real Push-up Liner.Fiyatını asla hak etmeyen bir ürün.Oldukça siyah ve kalıcı bir ürün,ama ucundan dolayı asla ince eyeliner çekemiyorsunuz ve ürün sürekli olarak kuruyor ve boşa gidiyor.Bu durum da sürekli gereksiz bi ürün israfına yol açıyor.Bir daha satın almam.


Bu 2 ürün ise bitenler değil,kullanamadığımdan çöpe giden ürünler:

Flormar Nail Enamel Dryer:Bu ürün bir oje kurutucu sprey;fakat vaadini yerine getirmiyor.Ojeyi bozuyor.Limonlu bir formülü var ve bu elinize,parmağınıza değdiği yerleri kurutuyor.Hiçbir şekilde anlaşamadım bu ürünle,bu yüzden de çöpe gidiyor.

Catrice Prime&Fine Anti-Red Base:Kızarık giderici yeşil bir baz,fakat renk tonu oldukça anlamsız ve kötü.Yeşil kapatıcılarla ilgili bir sorunum yok ama yeşil baz cidden kulağa saçma geliyor ve kullanımı zor.Bu ürünü de aylardır elimde tutmama rağmen değerlendiremediğimden çöpe yolluyorum.

                                                                      ***
 Son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Sormak istediğiniz veya eklemek istediğiniz herhangi bir şey varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.Sevgiler!

                                               Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder