28 Kasım 2016 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish 25 Hr Comfort Serum Fondöten

 Merhaba.Bugün Rimmel London markasının Lasting Finish fondöteninden bahsedeceğim.Bendeki kırmızı kapaklı olan,içersinde serum olan çeşidi.


 Çok yağlı ve çok kuru cilt hariç her cilt tipine gidebilecek bir fondöten olduğunu düşünüyorum.Ben karma cilde sahibim ve cildimi hiç kurutmadı.


 Fondötenin pompalı bir ambalajı var,bu şekilde kullanımı daha pratik oluyor.
 Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru.Yapısı ince değil,hatta bence kalın.Bu yüzden de ciltte ağırlık yapıyor.Fondötenin en sevmediğim yanı bu oldu.Fondötenin varlığı hissediliyor ve günlük kullanımda da rahatsız edici olduğunu düşünüyorum.


 Fondöten 25 saat kalıcılık vaat ediyor.25 saat test etmedim tabiki fakat;kalıcılığının başarılı olduğunu belirtmeliyim.Sabah yaptığım ten makyajım,akşama kadar kalıyor.Fondöten sürdükten ortalama 4 saat sonra T bölgem de yağlanma yapıyor;fakat benim fark ettiğim birçok ten ürününden daha fazla yağlanma yapması.Bu da yine eksi bir yön.Fakat,bunun önüne matlaştırıcı bazlarla geçebilirsiniz.Ben altına Bioderma Sebium Pore Refiner isimli ürünü sürdüğümde bu fondötenden çok daha iyi verim aldım,bu yüzden artık bu şekilde uyguluyorum.


 Fondötenleri bazen fırçayla bazen de süngerle uyguluyorum,bu ürünün yapısını ağır bulduğumdan süngerle uygulamayı tercih ediyorum.Bu şekilde yapısı biraz daha incelmiş oluyor.
 Fondöten ne ışıltılı,ne ıslak,ne de mat.Doğal bir bitişi ve duruşu var.


 Bendeki en açık rengi 100 Ivory;fakat en açık rengi bile bana koyu kalıyor,bu da yine sevmediğim bir başka özelliği.Fondötenin içersinde Spf 20 var,günlük kullanımda yeterli olduğunu düşünüyorum.
 Fondötenin içersinde serum var-mış;ama ben bu tarz uygun fiyatlı ten ürünlerinde buna pek inanmıyorum,"Ürünün % kaçında serum var?" bunu bilmiyoruz,kaldı ki var olan serum bile cilde ne kadar etki ediyor bu da başka bir soru işareti.

Revlon Colorstay 150 Buff-Maybelline Fit Me 110-Rimmel London  Lasting Finish 25 Hr 100 Ivory

 Daha önce de Rimmel London markasının başka bir fondötenini denemiştim ve genel anlamda cilde ağırlık yaptıklarını,akneye meyilli ciltlere uygun olmadıklarını düşünüyorum.Uygun fiyatlı kapatıcılığı ve kalıcılığı yüksek fondöten arayanlara Revlon Colorstay'i öneririm.Bu fondöten bittikten sonra bir daha satın almayı düşünmüyorum.Rimmel London markasını Watsons'larda bulabilirsiniz.Yanlış hatırlamıyorsam 20 tl gibi bir fiyatı var.Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur.Sevgiler. :)

                                            Instagram&Snapchat:oznurozdemirrrr

2 yorum:

  1. Ben elimle sürüyorum leke kapaticagim bölgelere biraz fazla geçince fena olmuyor ama az sürmezseniz evet badana yapmis gibi yaglanio serum yapisi yuzunden sanirim genede sevdim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkler ve renkler tabi;ama dediğinize katılıyorum 2 pompa yerine 1 pompa kullanmak daha iyi sonuç veriyor.Yine de benim yıldızım barışmadı bu ürünle. :)

      Sil