11 Ekim 2016 Salı

İstanbul Kahve Festivali

 Merhaba!Bugün blogda ilk kez kozmetik dışı bir yazı olucak,beğenilirse belki zamanla ufak ufak bu tarz lifestyle ağırlıklı yeme-içme-gezme tarzı postlarla devamı gelebilir.


 Bu yıl kahve festivalinin 3.sü düzenlendi ve Haydarpaşa Garı yerine açık hava da olabilmesi için mekan olarak Küçükçiftlik Park tercih edilmiştı.Mekanı ve düzenlenmesini oldukça sevdim,ben pazar günü 1.seansta gitmeyi tercih ettim.4 saat boyunca bütün standları gezdim ve aynı zamanda 2 workshop ve 2 seminere katıldım.Instagramdan severek takip ettiğim @coffeerem ve @billursaatci nin konuşmalarını oldukça yararlı ve keyifli buldum.


 Merak edenler için seans bilet fiyatı:30 tl.Bütün gün kombine şeklinde olan bilet fiyatı ise 50 tl.


 Çok sevdiğim birçok 3.dalga kahveci ve kahveyle ilgili markalaşmış daha büyük işletmeler&yeme-içme yerleri de vardı.Bunun dışında kahve makinaları,son çıkan ürünler,demleme teknikleri&latte artlar öğrenebileceğiniz standlar,tasarım takı dükkanları da vardı.


Starbucks'ın reserve deneyimi&türk kahvesi ile ilgili yaptıkları mini workshop ise çok güzel ve bilgilendiriciydi,sanırım hayatımda içtiğim en güzel türk kahvelerinden birini içtim.Çünkü kahve çekirdeğinden tutun,demlenmesine kadar her şeyi siz seçiyorsunuz.


Festivalin olmazsa olmazı;latte art deneyimi.<3


Festival espressolarla,sert içimli kahvelerle başladı;sonlara doğru kahve festivali;çarpıntı festivaline dönüştü ve allahını seven üstümüze yumuşak içimli bir şeyler atsınla son buldu.Yumuşak içimli kahvelerde ise en sevdiğim kahveci;Deal Coffee oldu.Çiçeksi,ekşi,ekşi-tatlı,baharatlı,çikolatalı gibi değişik ama hafif içimli çok güzel kahveleri vardı.


Son olarak ufak bir "festivalde ne giydim?" fotoğrafı paylaşmak istiyorum.Boyfriend jean&beyaz v yaka basic t-shirt&beyaz spor ayakkabılar ile oldukça rahat bir kombin hazırladım.


Benim için oldukça keyifli bir deneyim oldu;bir sonraki sene olucak olan festivali şimdiden bekler oldum.Kahve hakkında bilmediğiniz bir sürü teknik bilgi öğrenmeniz dışında,yeni bir sürü kahve çeşidi vs de deneyimliyorsunuz.Merak edenler bir sonraki festivali şimdiden kenara not etsin derim!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,sevgiler! :)

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

2 yorum:

  1. Ne güzel saatlerdi onlar.Ben fırsat bulup gidemedim ancak ig'den gidenlerin paylaşımlarını doyasıya izledim ♥

    YanıtlaSil