3 Temmuz 2016 Pazar

Haziran Favoriler 2016

 Merhaba,bu yazıda haziran ayında en sık kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.Sınavlarım bittiği ve okulum kapandığı için haziran ayı benim için daha çok yazlıkta dinlenmekle geçti.Birkaç seyahat de yapınca çok fazla ürün kullanıp,deneme fırsatım olmadı,sıcaklarda bastırınca göz makyajı dışında pek ürün kullanmak içimden gelmiyor açıkçası.


Öncelikle göz makyajıdan başlamak istiyorum:
Wet n Wild-Comfort Zone Palet:Yaz aylarına en çok yakıştırdığım palet(Bu arada Sleek-Sunset de çok güzel,ona da bakabilirsiniz).Pigmentasyonu oldukça başarılı.Soldaki eyelid olan altın ışıltılı somon-pembe ton ve sağdaki definer olan yanar dönerli renk favorilerim.<3
The Balm-Balm Desert Bronzer:İçersinde hafif ışıltılar olan bu bronzerın ben yüzümde duruşunu çok sevmiyorum,ama bu ay gözümün katlanma bölgesine uyguladım.Gözde duruşu o kadar güzel ki,sıcak farlar seviyorsanız eminim çok seversiniz.
Markasız(yıllar önce alınan) Mavi-Gri Kalem Far:Gözün katlanma bölgesine The Balm'ın bronzerını uygulayınca bütün göz kapağıma bu farı uyguladım.Bu şekilde sıcak ve soğuk renkleri bir arada kullanmayı çok seviyorum.Göz makyajı daha dikkat çekici oluyor.Elinizde bulunan herhangi bir gri farı kullanabilirsiniz(Mesela The Balm Nude Tude paletten Selfish rengi).
Bahsettiğim bu göz makyajına yakın bir video isteyenler buraya tıklayabilir.


Gelelim ten makyajına:
The Balm-Hot Mama Allık:Tam bir yaz allığı.Simli allıkları pek sevmesem de bu mevsime bu allık çok yakıştığından son zamanlarda en çok kullandığım iki allıktan biri.
H&M Krem Allık-Dusty Rose:Hem rengi,hem de yapısıyla ciltte oldukça güzel bütünleşen ve doğal duran bir allık.Üstelik hoş bir kokuya sahip.
Sleek Kontür Kit-Light:Sleek markası sonunda ülkemize geldi!Bende ilk olarak bu ürünü satın almak istedim.Ürünün gerek ambajı gerek pigmentasyonu oldukça başarılı.
Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer-010 Ivory:Bu ürün YSL-Touche Eclat isimli meşhur aydınlatıcı-kapatıcısına benzer bir ürün,tabii ondan çok daha uygun fiyatlı bir alternatif.Hem yüzümde aydınlatmak istediğim yerlere hem de gözaltlarıma sıklıkla bu ürünü kullandım.Göz altlarını kesinlikle kapatmıyor,ama yüzde aydınlatma amaçlı ortalama bir ürün.
Yves Rocher Spf 50 Yüz için Güneş Kremi:Bu ay sıklıkla bu ürünü kullandım,genelde cildime nemlendirici bile uygulamadan direk bu ürünü uyguladım gündüzleri.Yapısı hafif,ciltte hızla emiliyor.Ciltte beyaz bir şekilde kalmıyor.


Maybelline ColorSensational Matte-930 Nude Embrace:Mat yapıda olmasına rağmen sürümü kolay,dudakları kurutmayan bu ruju çok sevdim.Çünkü yapısı çok  güzel.Bu sıcak havalarda bile dudakları rahatsız etmiyor,üstelik uygun fiyatlı.
Mayamira'dan aldığım bu küpelere bayıldım,hem halka hem de rengarenk.Giydiğim her şeye uyum sağlıyor.Bu ay nerdeyse her gün bu küpeyi taktım.
Victoria's Secret-Love Spell Body Mist:Kokusunundan nefret ettiğim bu vücut spreyini bu ay bitirmek için sıklıkla kullandım.Şekerli-meyveli kokuları sevenler bu ürüne bakabilir.


Dizi favorileri:
Hazır tatilken bende dizi izlemeye vakit buldum.Eğer tarihi diziler seviyorsanız Reign'e bir bakın derim.3.sezonu yeni bitti,hala çekilmeye devam ediyor.1500'lü yıllarda İngiltere,İskoçya ve Fransa'yı anlatıyor;içersinde biraz fantastik ögeler ve bolca saray entrikaları var.Bir de Revenge'e başladım,bu dizi birkaç yıl önce ülkemizde İntikam olarak çekilmişti,başrolde Beren Saat oynamıştı.Orjinalini izlemek isteyenler bir bakabilir,4 sezon yayınlanmış bir dizi.

Şarkı favorilerim:
İlk kez bir Ariana Grande şarkısı dinledim ve fena değilmiş;Ariana Grande-Into You
Bu ay yollardayken en çok dinlediğim şarkı;Lana Del Rey-This is What Makes Us Girls

Haziran ayı benim için bu şekilde geçti.Umarım herkes için sağlıklı,başarılı,huzurlu bir ay olmuştur.Soru veya önerileriniz olursa aşağıya bırakabilirsiniz.Sevgiler! :)

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

7 yorum:

  1. H&M allıklardan bakmam lazım ben sadece ojelerini görüyorum her mağazasında aynı ürünleri yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da girdiğim her mağazada görüyorum ben halbuki

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmus canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ellerinize saglik bende bloguma beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Wet n wild palet benim de favorim :) Sleek markasına ait kontür kitini çok merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil