4 Mayıs 2016 Çarşamba

Nisan Favoriler 2016

 Merhaba!Bugün nisan ayı boyunca severek kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.Nisan ayı doğum günü ayım olmasından ve baharı iyice hissettiğimiz bir ay olduğundan,yılım en sevdiğim zamanlarından oluyor hep.


Güneş kendini yavaş yavaş göstermeye başladı,bende güneş kremi kullanmaya başladım.


Solait Spf 50 Yüz-Güneş Kremi:Bu marka Watsons'da satılıyor,oldukça uygun fiyatlı bir güneş kremi.Korumasını,sivilce yapmamasını sevdim.Makyaj altına kullanıldığında cildi ekstra yağlandırmıyor ama tek başına kullanıldığında sıcak yaz günleri parlama ve yağlanma yapacaktır muhakkak.
Note Full Coverage Concealer:Bendeki rengi 02.Oldukça sarı ve açık renkli bir kapatıcı,kapatıcılığı yüksek değil.Bende son zamanlarda concealer olarak değil de cildimde aydınlatmak istediğim yerlere uyguluyorum,bu şekilde de oldukça sevdim.
H&M Makyaj Süngeri:Hiçbir sünger bir Beauty Blender değil ama 7 tl'lik fiyatına göre ürünleri oldukça homojen dağıtıyor.Uygulama da yumuşak ama yıkarken,temizlemesi biraz külfetli ve ürünü biraz fazla yiyor.Yine de denk geldikçe satın alacağım bir sünger.

Bronzer benim en sevdiğim makyaj malzemelerinden biri.<3


Benefit Some Kinda Gorgeous Fondöten:Bu Benefit setin içersinden çıkan küçük boy bir ürün.Rengi medium olduğundan bana koyu geliyor.Bende ya fondöten-bb kremimi sürmeden bronzer süreceğim yere bu ürünü sürüyorum.Bazen de fondöten-bb kremi uyguladıktan sonra bronzer süreceğim yere bunu uygulayıp ardından toz bronzer uyguluyorum.Bu ürünü bu şekilde değerlendirip,bitirmeye çalışıyorum hem de bronzerım bütün gün yüzümde kalıyor.
H&M Face Sculptur Palette:Ben bu paleti oldukça sevdim.Sol alttaki bronzer hariç,onu da yazın kullanmayı düşünüyorum.Aydınlatıcı çok pigmentli,allığı pek pigmentli değil.Ben pek allık sevmediğimden işime geliyor.Kontür pudrası mat ve rengi tam ayarında.Paletin yapısını da oldukça sevdim.Uygun fiyatlı kontür paleti arayanlara öneririm.


Mac Fluidline-Dipdown:Mac'in bu kahverengi jel eyelinerına bayılıyorum.Yapısı-uygulanışı çok kolay.Üstelik sabah nasıl sürdüysem akşam da öyle duruyor.Bahar geldiği için kahverengi,siyahtan daha soft geliyor bana.<3
L'Occitane Light Comforting Cream:Şu an bana verilen bu nemlendiricinin testerını deniyorum ve çok sevdim.Muhtemelen tam boyunu satın alacağım.Cildi nemlendirmesi oldukça başarılı.Kokusu çok güzel.İçerik olarak da oldukça temiz bir marka.

Favori dudak kombinim:


Wet n Wild-Mochalicious Ruj:Morumsu-kahvemsi değişik renkte bir ruj.Mac-Verve'e muadil deniliyor.Günlük olarak da kullanılabilecek koyulukta bir ruj.Yeni seri olmasına rağmen yapısı bana pek de yumuşak ve güzel gelmedi.Wet n Wild rujları pek sevemedim ben.:/
Golden Rose Dream Lips Dudak Kalemi-510:Bu dudak kalemlerine bayıldım.Yapısı,kalıcılığı,renk seçenekleri çok güzel,tavsiye ederim.

Kozmetik dışı birkaç favori:


StopEver Lady Comfort-Adet Ağrıları İçin Isıtıcı Ped:Rossman'da görüp satın aldım,sanırım Gratis'te falan da satılıyor.İçersinde 2 adet var ve gerçekten işe yarıyorlar.Oldukça da pratikler.Bütün gün sıcak su torbasıyla gezemezsiniz ama bununla gezebilirsiniz.Ağrılı-sancılı regl dönemi geçirenlere tavsiye ederim.
Zara Femme Parfüm:Feminen kokuları seven biri değilimdir,fresh hafif çiçeksi kokular kullanırım hep ama bu parfümü oldukça sevdim.Zara'nın birçok parfümünden de daha kalıcı.Zara'ya bir uğradığınızda muhakak bir koklayın.
H&M Kolye:Son  zamanlarda favori aksesuarım bu kolye.Ben yakın zamanda satın aldım,hala mağazalarda varsa bir bakın derim.

Bu ay en çok dinlediğim şarkılar:
Coldplay-Hymn For The Weekend'i dinlemek için tıklayın.
Placebo-Every You Every Me'yi dinlemek için tıklayın.
Sia-Cheap Thrills'i dinlemek için tıklayın.
Muse-Undisclosed Desires'ı dinlemek için tıklayın.

Nisan ayı benim için bu şekilde geçti.Umarım keyifli bir yazı olmuştur.Sevgiler! :)

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr


8 yorum:

  1. Ah şu Bursa'ya açılsın artık H&M kozmetik reyonunu talan edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontür kitini tavsiye ederim,uygun fiyatlı sünger olarak da H&M iş görüyor bence :)

      Sil
  2. H&m ürünlerini hiçbir yerde bulamıyorum 😞☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşıyorsanız İstiklal Caddesi ve Zorlu Center şubelerini tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Senin favorilerini okumayı çok seviyorum hem çok keyifli hem de çok faydalı. H&M Rossman lütfen Denizli'ye de açılır mısınız lütfen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,umarım en yakın sürede açılırlar :)

      Sil