16 Nisan 2016 Cumartesi

Golden Rose Stick Highlighter - 02 Bright Pink

Merhaba,bugün Golden Rose'un yeni çıkardığı ürünlerden olan stick formdaki aydınlatıcısından bahsedeceğim.Duyduğuma göre ürünün stokları bitmiş,bulunması oldukça zormuş.Haziran ayında stoklar yenilenecekmiş diye duydum,almak isteyenlere duyrulur. :)


 Ürünün 2 rengi var;biri sarı alt tonlu olan(Bright Gold),diğeri de benim satın aldığım pembe alt tonlu olan(Bright Pink).Ben pembe alt tonlu olduğum için bu rengi tercih ettim.


 Aydınlatıcılar yüzümüzde belirginleştirmek,ortaya çıkarmak istediğimiz yerlere uygulanan,cildi daha sağlıklı,fresh göstermek amacıyla kullanılan bir ürün.Daha çok yüzümüzde yüksekte olan yerlere uygulanıyor.Biraz makyaj hilesi gibi düşünülebilir.


 Ürünü göz pınarlarına,kaş altına,elmacık kemiğine(kaş üstünden elmacık kemiğine doğru c şeklinde),burun üstüne,dudak üstüne uygulayabilirsiniz.


 Toz,stick,sıvı,krem gibi birçok yapıda aydınlatıcı mevcut.Ben karma-yağlı ciltliyim ve stick formda olanlar,toz ve sıvı aydınlatıcılara göre biraz daha doğal bir efekt veriyor.Bu ürün tek katta oldukça doğalken,biraz daha belirgin görünmesini istediğimde 2-3 kat uyguluyorum.


Ürünü parmaklarım yardımıyla,Real Techniques Stippling Brush'la ya da Beauty Blender makyaj süngeri ile dağıtıyorum.Bu tarz stick formda ürünler çantaya atıp,gün içinde tazelemek için de oldukça pratik.Kalıcılık olarak ise;bir aydınlatıcıya göre başarılı bulduğumu söylemeliyim.Hemen uçup gitmiyor.Toz değil de stick formda olmasının da bunda etkisi var sanırım.Fakat uzun saatler dışardaysanız bir kere tazelemeniz gerekicektir diye düşünüyorum.


Ürün 9,5 gr;kolay kolay bitmesi mümkün değil.Uygun fiyatlı stick formda aydınlatıcı arayanlara öneririm.Fiyatı 20 tl.

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr 

6 yorum:

  1. Rengi baya güzelmis elimde cok fazla aydınlatıcı var ama görürsem denicem :)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var tek sorun kalıcılığı az :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu tarz ürünlerin kalıcılığı fena olmuyor açıkçasıa,ama cilden cilde göre de değişiyor tabi :)

      Sil
  3. Işıltıları çok güzel ☺️

    YanıtlaSil