14 Aralık 2015 Pazartesi

The Balm - Balm Desert Bronzer/Allık

 Merhaba!Bugün The Balm'ın yeni çıkan ürünlerinden Balm Desert isimli bronzerını anlatacağım.Ambalajları her zamanki gibi çok güzel.


 Bronzerlar daha çok yüzü ısıtmak,güneşin yüze en çok değdiği yerlere uygulanan bir ürün,Balm Desert de böyle bir bronzer.Bir de kontür amaçlı kullanılan bronzerlar var,bunlar daha çok kahve alt tonlu oluyor,The Balm'ın Bahama Mama'sı gibi.


 Günlük hayatta bronzer uygulamayı çok seven biriyim ben,kendinden pembe yanaklarım olduğundan allık uygulamaktansa bronzer uygulamayı daha çok seviyorum.Kontür ise benim günlük makyajımda tercih ettiğim bir uygulama değil.


 Ürünün yumuşak bir yapısı var.The Balm'ın birçok ürünü gibi pigmentli.Ele değil de fırçaya daha çok ürün geliyor.Mat değil.İçersinde belli belirsiz ışıltılar var fakat;yüze uyguladığınızda rahatsız edecek bir duruşu yok.Işıltıları cilde transfer olmuyor.Simli değil de daha saten bir bitiş veriyor.


 Ben bu ürünün ülkemize gelmesini merakla bekledim ve gelir gelmez de ilk indirimde satın aldım.Beyaz tenliler için far,allık,bronzer amaçlı kullanılabilecek bir ürün.Buğday ve esmerlerde bronzerdan ziyade far ve allık olarak kullanılabileceğini düşünüyorum.Bence orjinal bir renge sahip(alt tonundan dolayı).Turuncu ya da kahverengi bir bronzer değil,kızılımsı bir renge sahip.Sıcak bir bronzer.Turunculuktan ziyade mürdümlük-gül kurusu barındırıyor.
 Allık fırçasıyla dilerseniz allık uygular gibi yanaklarınıza genişçe uygulayabilirsiniz veya elmacık kemiğinizin üzerine kulaklarınıza doğru hafifçe sürüp dağıtabilirsiniz.Ben iki uygulamadan da oldukça memnunum.


 Ben denemeden önce Bahama Mama'ya karşı ön yargılıydım.Rengi çok koyu geliyordu.Yüzüme çamur sürmüşüm gibi durur sanıyordum ama kesinlikle öyle değil.İyi bir fırçayla dağıttığınızda kesinlikle korkulmaması gerek.Eğer The Balm'dan hangi bronzerı alsam diye düşünüyorsanız cilt renginize ve kullanım amacına göre karar vermeniz gerek çünkü Bahama Mama renginden dolayı bronzlaştırıcı bir pudra değil de daha çok kontür amaçlı uygulanabilcek bir ürün.

                                    Balm Desert ve Bahama Mama'nın karşılaştırması:


Elimdeki diğer bronzerlarla karşılaştırması:

H&M,TBS Honey 01,Balm Desert

 Kullanan birkaç kişiden pek kalıcı olmadığını duydum,bu ürün bence de The Balm'ın allıkları ya da Bahama Mama bronzerı kadar kalıcı değil.Bütün gün yüzümde durmuyor,4-5 saat kalıcılığı var.
 Ürünün indirimsiz fiyatı 45 tl,ben indirimde 30 tl'ye aldım.6 gramlık bu bronzer,diğer toz ürünler gibi evladiyelik.Ben iyi ki almışım diyorum.Umarım almayı düşünenler için yararlı bir yazı olmuştur.Sevgiler :)

12 yorum:

  1. Ben de bir bronzer almayı düşünüyordum, daha önce hiç denemediğim The Balm markasına da bir şans vermek istedim. En kısa zamanda alacağım. Blogunu çok beğendim hemen takibe alıyorum :) Kendiminkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Açık buğday ten için önerebileceğin bir bronzer var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii.Günlük mat bir bronzer istiyorsanız The Body Shop'ın Honey Bronzerlarına bakabilirsiniz veya daha uygun fiyatlı olarak H&M'e,Rimmel London'a vs bakabilirsiniz,hafif ışıltılı olarak bu ürüne veya kontür pudrası olarak Benefit Hoola,The Balm-Bahama Mama'ya bakabilirsiniz(yine h&m deki kitlere de bakabilirsiniz).Bu ürün gibi allık-bronzer gibi kullanabileceğiniz ama mat bir ürün olarak da Mac-Harmony'e bakabilirsiniz.Seçenek çok gerçekten :)

      Sil
  3. Açık buğday ten için önerebileceğin bir bronzer var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat veya ışıktılı tercihinize göre değişir;ama body shop honey bronzer,balm betty lou,mac harmony,nars laguna oldukça sevdiğim ürünler :)

      Sil
  4. merhaba, desert bronzerın karton ambalajjda olması sebebiyle sizce de üründe bi koku var mı? ya da bendeki ürüne dair bi durum/sorun mu bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle merhaba;dediğiniz şeyin karton ambalajla ne alakası var hiç anlamadım.The Balm'ın ürünleri kokusuz,sizin ürününüzde bir sorun olabilir yakın zamanda aldıysanız Gratis'e gidip durumu izah etmenizi öneririm.The Balm'ın Sexy Mama pudrası bir gün çantamdayken parfümüm kırılıp ıslatmıştı ürünü,pudram üzerinden aylar geçmesine rağmen kokuyor sizde de öyle bir şey olmasın :)

      Sil
    2. yok hayır parfüm kaynalı dğil :) mağazaya gidip baktığımda da ürünlerin hepsinde aynı koku var,kendine has sanırım. farketmediniz mi?

      Sil
    3. Burnumu ürüne dayamadığım sürece bir koku almıyorum ben,markanın birçok toz ten ürününe sahibim onlarda aynı şekilde.Bilemiyorum sizin ürünle kaynaklı olabilir,ama ben sizin yerinizde olsam Gratis'e mail-telefon yoluyla ulaşmayı denerdim :)

      Sil
    4. birde burnunuzu dayayıp deneyin,O zaman fardekecekiniz. teşekkürler, sevgiler

      Sil