30 Kasım 2015 Pazartesi

Alışveriş #3

 Merhaba,bugün kasım ayı içersinde yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim.Bu ay yaptığım en büyük alışverişim Mac'ten oldu.Yves Rocher,Watsons ve Gratis'ten de indirimler çerçevesinde ihtiyaca yönelik birkaç parçalık küçük alışverişler yaptım.



 Detaylara geçelim:


Yves Rocher'de kart sahiplerine özel %30 indirim vardı.Bende daha önce bitirip memnun olduğum Kayısılı Peeling'den satın aldım.Alışveriş yapan herkese tam boy Argan Duş Yağı hediye veriliyordu.
Peeling indirimle 10-11 tl civarına geldi.
Yves Rocher kayısılı peelingin detaylı yazısı için tıklayın.

Gelelim Mac alışverişime:


Beni en heyecanlandıran alışveriş bu oldu.Yılbaşı koleksiyonunda uzun zamandır istediğim Mac Paint Pot-Painterly'nin olduğu bir göz seti vardı.Setin adı "neutral".


İçersinde göz kapağının damarlı görünümü yok eden ve aynı zamanda far bazı olarak görev yapan Paint Pot-Painterly,kahverengi jel eyeliner olan Dipdown,False Lash isimli maskara ve çift taraflı bir göz fırçası var.Fırçanın bir tarafı far diğer tarafı da eyeliner sürmek için tasarlanmış.Setin fiyatı 155 tl.Sırf Paint Pot'un 70,Fluidline jel eyelinerın 55,maskaranın 65 tl olduğu düşünülünce set şeklinde alışveriş yapmak daha uyguna gelmiş oldu.

İhtiyaç alışverişlerim:


Watsons'tan bitmek üzeren olan Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu satın aldım.Normalde pembe kapaklı olanı kullanıyordum ama bu yeni çıkan karma-yağl ciltler olanını da denemek için satın aldım.İndirimde 14 tl'ye satın aldım.Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici ise çok başarılı bulduğum ve yine bitmek üzere olduğu için satın aldığım bir ürün.Fiyatı 12 tl.Rimmel London Stay Matte Pudra'yı 3.kez satın aldım.Fiyatı 10,90 tl.

Göz makyaj temizleyicilerle ilgili detaylı yazım için şuraya tıklayıp,okuyabilirsiniz.


Şampuanım bitmek üzereydi ve bende bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine John Frieda'nın bukle belirginleştirici şampuanını satın aldım.İndirimde 25'ten 15 tl'ye düşmüştü(Bütün şampuanlarda %40 indirim yaptıkları hafta).


Gratis'ten küçük bir alışveriş yaptım:


Flormar 323 benim favori ojelerimden biri.Rengi siyaha çalan bir bordo.Denemediyseniz muhakkak deneyin.Fiyatı 2,75 tl.NK topcoat ise yine favorim,öncekinin yapısı bozulduğu için yeniden satın aldım.Ojeyi hızlı kurutuyor ve kalıcılığını artırıyor.Fiyatı 3,95 tl.Favori topcoat'um,alın aldırın. :)

Çok yakın bir arkadaşım yurt dışına gitti ve bana çok merak ettiğim bir ürünü satın aldı.Çok mutluyum!


Maybelline markasına ait Fit Me Concealer.Bendeki rengi 15-Fair.Denemek için sabırsızlanıyorum.En kısa sürede deneyimleyip yazısını yazacağım.

Benim kasım ayında yaptığım kozmetik alışverişi bu şekildeydi.İndirimlerde pek açılmamaya çabaladım bu ay.Kendimi daha çok yılbaşı indirimlerine saklıyorum.Siz son zamanlarda neler satın aldınız?Önerebileceğiniz ya da benim aldığım ürünlerden kullandıklarınız varsa,aşağıya yorum bırakırsanız sevinirim. :)

6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. John Frieda'nın şampuanları gerçekten müthiş oluyor. Güzel bir alışveriş olmuş. Hepsini iyi günlerde kullan :) En çok Mac seti beğendim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beni de en heyecanlandıran o oldu :)

      Sil
  3. Allam yarrebbim ne kadan güzel bi alışverişşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil