19 Ekim 2015 Pazartesi

Benefit Primping with the Stars Set

 Merhaba,2 ay önce Benefit'in bu makyaj setini satın aldım.Ürünlerden 2 tanesinin deluxe boyu zaten elimdeydi(porefessional ve tehy're real maskara).Setin içinde 6 adet deluxe boy(küçük boy) ürün var.Tam boylarını satın almadan önce Benefit'ten alınabilecek en mantıklı ürün bence.


Gelelim ürünlere;


 Stay don't stray;bu ürün göz ve gözaltı bazı.Yani göz kapağına far sürmeden önce ve göz altına concealer uygulamadan önce sürülmesi gereken bir baz.Ürünlerin kalıcılığının artmasını vaad ediyor,aynı zamanda concealerın çizgilere dolmadan uzun saatler durmasını vaad ediyor.Sette nedense en çok elimin gitmediği ürün oldu ama bu ürünün başarısız olmasından falan değil.

 Girl meets pearl;bu ürün likit aydınlatıcı.Pembe tonlarında bir aydınlatıcı.Karma ciltli olduğumdan aydınlatıcı sevmem ama bu ürünü çok sevdim,tam boyunu gidip alır mıyım emin değilim çünkü fiyatları Türkiye'de oldukça yüksek.


 Porefessional;gözenek küçültücü baz.Burun bölgemde çok kurtarıcı oluyor,gözenekleri siliyor.Cildi makyaja hazırlıyor.Eğer gözenek probleminiz varsa tam ihtiyacınız olan ürün bence ama kendimce bu ürüne yakın uygun fiyatlı bir muadil buldum o da Flormar'ın büyük indiriminden 5 tl'ye kaptığım kahverengi yüz bazı(invisible pores).

 Benetint;bu ürün çok güzel gül kokuyor.Yanakta acayip doğal duruyor,pembe alt tonlu olduğumdan pembe allıkları çok seviyorum ben.Bu ürünün tek dezavantajı hızlı sabitlenmesi.Çabuk uygulanması gerekiyor yoksa iz kalıyor.Bazen parmakla bazen fırçayla uyguluyorum.Krem allık gibi uygulaması baya pratik.Sephora indirimlerinde alınabilcek bir ürün bence.


 Some kind-a gorgeous fondöten;bu fondötenin kremsi bir yapısı var ve yumuşacık.Tam günlük kullanıma uygun.Ben yapısını ve duruşunu bu kadar beğenebileceğimi düşünmemiştim.Tek dezavantajı her sette medium rengi var ve bana koyu geliyor,bende bronzer olarak kullanmaya başladım.


 They're real maskara;gerçekten denildiği kadar güzel bir maskara.simsiyah,çok kalıcı ve çok zor çıkıyor.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve ciddi anlamda uzatıyor.Tek eksisi gerçekten çok ama çok zor çıkıyor.
  Ürünlerle birlikte kutunun içinden ürünlerin detaylı kullanımıyla ilgili bir şablon çıkıyor,aynı zamanda kutunun içersinde bir de ayna var.Ben şu an ürünleri burdan çıkardım(ürünlerin oturtulduğu kartonlarda kolayca çıkıyor) odama dekoratif amaçlı koydum.İçine tester ürünler konabilir veya takı-toka kutusu yapılabilir,tam makyaj masasının üstüne koymalık.Baya kullanışlı oldu benim için.


Benefit markası sadece Sephora'da satılıyor.Bu kitin fiyatı 130 tl.Bir tam boy ürün fiyatına 6 ürün denemek bence baya mantıklı.Almayı düşünenlere tavsiye ederim. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder