13 Ocak 2015 Salı

Essence Long lasting Göz Kalemi 01 Black Fever

 Merhaba!Bugün Essence'in long lasting serisinden severek kullandığım siyah göz kalemini tanıtacağım.



 Bu kalem asansörlü bu yüzden kalemtraşla açmanıza gerek yok.Bu da gayet pratik oluyor.Yapısı yumuşak,sürümü kolay.Mat bir siyah.Lens kullandığımdan göz kalemini genellikle göz içime değil gözümün dışına eyeliner gibi sürüyorum.Fakat eyeliner yerine bu  göz kalemini tercih ettiğim günler kuyruk yapmıyorum.Kuyruk yapmak için eyeliner daimi tercihim.


 Kalemi birkaç kez gözümün içinde de denedim.Akma-bulaşma yapmadı.Yapısı yumuşak fakat çabuk sabitlendiğinden tok bir yapısı olduğundan bunun kaynaklandığını düşünüyorum.Böyle uygun fiyatlı bir ürüne göre akmaması ve saatlerde gözde kalması çok büyük bir artı.Fiyat-performans açısından gayet güzel bir ürün.


 Uygun fiyatlı göz kalemi arıyorsanız bu kalemlere Gratis'lerden bakmalısınız.Kahverengi göz kalemi arıyorsanız bu seriden hot chocolate rengine bakmanızı öneririm.Toplamda 8 rengi var ve fiyatı 5,5 tl.Sevgiler.


12 yorum:

  1. Bu yazın üzeri iş çıkışı Gratis'e uğrayıp hemen bir tane alıp deniyorum :) işyerinde filtre var GFC çalışmıyor akşam bloğunu da takibe alacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum çok teşekkür ederim,umarım memnun kalırsınız:)

      Sil
    2. umarım çünkü bir çok göz kalemi akma yapıyor bende cildim yağlı olduğundan

      Sil
    3. Göz içinde akmayan kalem bulmak çok zor:(

      Sil
  2. Essence'in kalemleri özellikle de dudak kalemleri çok başarılı güzel bir inceleme olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak kalemlerini bende çok severek kullanıyorum,teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yorumlarına göre oldukça başarılı bir kalem, fiyatı da çok uygun kahverengisini deneyebilirim bende :) Güzel bir inceleme olmuş :)
    Bu arada takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende sizi takip ediyorum şimdi :)

      Sil
  4. merhaba güzel bi inceleme olmuş. takibe başladım sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,bende sizi takibe alacağım :)

      Sil
  5. Essence kalemler konusunda cok basarili cidden, göz kalemi olsun dudak kalemi olsun fiyat performans acisindan cok cok iyiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok başarılı buluyorum denk geldikçe dudak kalemlerinden almaya çalışıyorum performansları 3 liralık dudak kalemine göre gerçekten çok iyi :)

      Sil