13 Mayıs 2017 Cumartesi

Chanel Soleil Tan De Chanel Bronzing Makeup Base/Bronzer

 Merhaba!Bugün Chanel'in meşhur krem bronzerından bahsedeceğim.
Soleil Tan De Chanel;aslında bronzlaştırıcı bir makyaj bazı,fakat birçok kişi gibi bende krem bronzer olarak kullanıyorum.


 Ürünün ambalajı oldukça sağlam,fakat plastik benzeri bir malzemeden yapılmış,Devasa bir boyutu var,İçersinde 30 ml ürün var;yıllarca kullansanız bitmez.


 Ürün krem-köpük formda.Oldukça kremsi,kolay dağılıyor.Bronzer benim yaz-kış kullandığım bir makyaj malzemesi.


 Ürünün içersinden çıkan koruyucu kapak fikrini çok sevdim.Bu tarz krem formda ürünlerin geç kurumasını ve bozulmasını sağlıyor.Görüntüsü oldukça iştah açıcı;çikolata gibi.


 Verdiği efektten çok memnunum.Sanki güneşte hafif kalmışsınız gibi;sun kissed(güneş öpmüşçesine) dediğimiz görüntü ortaya çıkıyor.Yüzü çok güzel ısıtıyor.


 Ürünün içersinde hafif ışıltılar var fakat;ciltte hiç belli olmuyor bunlar,bu yüzden de mat yapıda diyebiliriz.


 Bu ürün renk itibari ile turuncu alt tonlu olduğundan bahara-yaza biraz daha fazla yakıştırıyorum.Eğer buğday-esmer tene sahipseniz ürünü bütün yüzünüze de rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


 Kokusu ise güneş kremleri gibi kokuyor;bu yüzden de yazı hatırlatıyor.


 Ürün ciltle çok güzel bütünleşiyor,homojen bir şekilde dağılıyor.Ürünün çok az bir miktarı bile yetiyor.

görsellerde belli olması için biraz fazla uyguladım

 Gün içersinde kalıcılığı ise çok başarılı;sabahtan akşama kadar cildimde kalıyor.

dağıtılmış hali<3

 Birçok fotoğrafta fazla turuncu dursa da ciltte yayınca gerçekten çok güzel görünüyor.Benim beyaz tenimde bile hiç abartı durmuyor;fazla turuncu görünmüyor.Beyaz tenli olup yazın güneşlenemeyen insanlar için biçilmiş kaftan!


 Ürünü genellikle Real Techniques Stippling Brush&Buffing Brush ile uyguluyorum ve ikisinden de çok memnunum.


 Kullanım ömrü 18 ay fakat en az 2 yıl ürünün bitebileceğine pek ihtimal vermiyorum.
 Ürünün bence benzersiz ve muadili yok.30 gramlık devasa boyutunu ve fiyat/performans oranını dikkate aldığımda oldukça güzel ve başarılı bir ürün kesinlikle!


 Ürünü Sephora,Sevil gibi mağazalarda bulabilirsiniz;fakat bulması biraz zor.Bende bu yüzden instagramdaki @rosamistore isimli satış hesabından satın aldım.Fiyatı da 150-170 tl civarında.Sizin bu ürün ile ilgili düşünceleriniz neler?Yorum bırakırsanız sevinirim. :)
               
                                                      Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

8 yorum:

  1. Cok guzel yorumlamissiniz. Dicek bisey kalmamis😜 Dediginiz gibi rengi istediginiz kadar yogunlastirabildigimiz icin her renk tende kullanilabilir 👍🏼 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bana göre fazla turuncu geldi :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Turuncu bronzerları bende sevmem ama bu kullanabildiğim tek ürün;zaten yukarda da belli olması adına yoğun uyguladığımı belirttim,dozunda uygulayınca turuncudan ziyade cilde sıcaklık katıyor☺️

      Sil
  3. Fıstık ezmesini anımsattı bana, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Devasaymış hakikaten. Hafif uygulandığında çok güzel duracağını düşünüyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil