19 Şubat 2018 Pazartesi

Bitenler #7

 Merhaba,bugün biten ürünlerimden bahsedeceğim.Son bitenler yazımı ekimde yazmışım ve 4 ayda bir sürü ürün bitmiş;son yazıma göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


En sevdiğim yazı ve videolardan biri "bitenler" çünkü ürünlerle ilgili en gerçekçi ve net bilgiler bu tarz içeriklerde oluyor.



Le Petit Marseillais markasının duş jelleri oldukça başarılı;hem güzel kokuyorlar,hem de birçok duş jelinin aksine cilde çok güzel bir nem veriyor.Vücudunuz kuru değilse bu serinin nemi size yeterli gelecektir.Bu vanilyalı çeşidi gerçekten çok güzel kokuyor,tavsiye ederim.
Nivea Duşta Vücut Kremi,fikir olarak gerçekten sevdiğim bir ürün;hem pratik hem de cilde güzel nem veriyor.Bittikçe satın alırım.
Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton;gerçekten de koyu renkli ojeleri başarılı bir şekilde çıkaran bir ürün,bittikçe satın alıyorum.
Splat White Plus Diş Macunu;aylardır bittikçe satın aldığım bir ürün,temizlemesi ve dişlere verdiği beyazlık etkisini seviyorum.

Benri markasının pamuğunu bittikçe alıyorum,hakkında söylenecek bir şey yok.
İpek Makyaj Temizleme Diski-Pamuğu;bitikçe satın alıyorum,yumuşak yapıda ve yüzü veya göz çevresini çizmiyor.Normal ve organik çeşidi de gayet başarılı.Artık Benri markasının makyaj temizleme disklerini almıyorum,çünkü göz çevremi çiziyor.
Cala Makyaj Temizleme Mendili;yine bittikçe satın aldığım bir ürün.Makyajın kabasını çıkarmada başarılı bir ürün.Yorgun olduğumda,eve geç geldiğimde kurtarıcım oluyor;misel sulardan daha pratik geliyor.
Sephora Waterproof Göz Makyaj Temizleyicisi;senelerdir bittikçe aldığım bir başka ürün.Hem makyajı güzel temizliyor,hem de gözümü yakmıyor(benim gibi optik lens kullananlara öneririm).


Rival De Loop Temizleme Jeli;karma ciltlilere önerebileceğim makyajı güzelce temizleyen,vegan ve uygun fiyatlı bir temizleme jeli.Tekrar satın alabilirim,severek kullandım.Detaylı yazısını okumak için buraya tıklayın.
Bee Beauty Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli;seyahat boyu bir ürün,Gratis'te kasa kenarında vs satılıyor.Cildimi kurutmamasını sevdim,tam boyunu almam ama tekrar seyahatlerde kullanmak için alabilirim.
Lush Ocean Salt Peeling;bu ürün yüz için bir peeling,Lush markasının da ünlü ürünlerinden biri;ama tanecikleri çok büyük ve cildi çiziyor hatta acıtıyor.O yüzden ben de vücut peelingi olarak kullanıp bitirdim.
Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi;kışın kuruyan cildime güzel nem veren bir maske,üstelik çok güzel kokuyor.Paketlemesi de böyle tester gibi tekli olduğundan çok pratik oluyor,tavsiye ederim.
L'Rouge Yüz Temizleme Jeli;bu ürün bir tester,portakal gibi güzel bir kokusu var ve cildi kurutmadan güzel temizleyen bir ürün.


Egos Durulanmayan Saç Köpüğü;bu ürün bana marka tarafından gönderilmişti.Kokusu çikolatalı milkshake gibi çook güzel kokuyor,üstelik saçın açılmasını kolaylaştıran,saça nem veren,aynı zamanda da saç şekillendirmede kullanılabilecek güzel bir ürün.Tekrar satın alabilirim.
L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı;bu tarz yağ içeren serumları duştan sonra ıslak saç uçlarıma 2-3 damla uygulamayı çok seviyorum.Saç uçlarının kurumamasını,nemli kalmasını sağlıyor;saçın açılmasını bi tık kolaylaştırıyor.Bittikçe satın aldığım bir ürün,aynı zamanda çok hoş kokuyor.


Victoria's Secret Love Spell Vücut Spreyi;meyveli ve şekerli bir koku,acayip derecede şeftali kokuyor ve ben bu tarz kokuları hiç sevmem;bir daha asla satın almam.
L'Rouge Deodorant;içeriği temiz ve şimdiye kadar denediğim ter kokusunu en iyi önleyen,en başarılı deodorant.Çok fresh kokuyor,bittikçe satın alıyorum.
Zara Jasmine Parfüm;yasemin içeren çiçeksi kokuları seven biri olarak bu kokuya ba-yıl-dım;ama ne yazık ki koleksiyon ürünüymüş ve artık satışta değil.Tekrar satın alamayacağım için üzüldüğüm bir ürün oldu.


Head&Shoulders Klasik Bakım Şampuanı;klasik bir market şampuanı,ama aynı klasmanda olan birçok ürüne göre temizlemesini biraz daha başarılı bulduğumu da belirtmeliyim.Yeniden satın alabilirim.
Ketoral Medikal Şampuan;vücuttaki sivilceler için doktorumun önerisiyle alıp kullandım,ama pek faydasını göremediğim bir ürün oldu.


Miniso Karma-Yağlı Ciltliler İçin Temizleme Jeli;Miniso ilk açıldığında merak edip satın almıştım,ama rengi aydınlık veren bazlar gibi ışıltılı olduğundan kullanmaya korktum ve makyaj fırçalarımı temizlemek için kullandım.Sizde cildinize uymayan temizleme jellerini bu şekilde kullanıp değerlendirebilirsiniz.


Nk Hızlı Oje Kurutucu;bittikçe satın aldığım bir topcoat.Hem ojeyi hızlı bir şekilde kurutuyor,hem de kalıcılığını artırıyor.Sürdüğüm oje bu ürün sayesinde 4-5 gün dayanıyor.
H&M Sepia Oje;şimdiye kadar bitirip satın aldığım ilk oje oldu,kendime yakıştırabildiğim tek nude oje.Ayrıca H&M ojelerin renk skalası,yapıları vs oldukça başarılı.
Emily 211 Numaralı Dudak Kalemi;çok sevdiğim bir nude dudak kalemi.Yapısı yumuşak,sürümü kolay,renk efsane fakat;bendekinin kokusu değişti o yüzden de atmaya karar verdim.Yenisini de satın aldım hemen.


L'oreal Superliner Silkissime Siyah Göz Kalemi;yapısı yumuşak olan ve bu sayede uygulaması kolay olan bir göz kalemi serisi.Siyahlığı oldukça iyi,kalıcılığı da başarılı.Bendeki artık renk vermemeye başladı,zaten baya da azalmıştı o yüzden bu üründe çöpe gidiyor.
Essence All About Matt Transparan Pudra;uygun fiyatlı en başarılı transparan pudra.Yapısı ince,gözaltını güzel sabitliyor,makyajın kalıcılığını artırıp matlaştırıyor;ama asla un kurabiyesine çevirmiyor ve beyazlık bırakmıyor.Tekrar satın alırım.
Rival De Loop Şeffaf Kaş Jeli;uygun fiyatlı başarılı bir kaş maskarası.Kaşları güzel sabitliyor.Tekrar satın alabilirim.
Mac False Lashes Maskara;Mac'te hacim maskarası olarak satılan bir ürün;ama hiç başarılı bulmadığım bir ürün oldu.Kirpiklere uygulayıp uygulamadığınız pek belli olmuyor.Şimdiye kadar Mac'ten alıp memnun kalmadığım tek ürün oldu.

***

Umarım yararlı bir yazı olmuştur,sormak istediğiniz bir şey varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.Sevgiler! :)

Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

10 yorum:

  1. ortak çok ürünümüz var severek kullandığım ve biten.. benri aseton, elseve mucizevi yağ, egos milky, hm ojeler, essence mat pudra :-))) yenilerini güle güle kullan şimdiden..

    YanıtlaSil
  2. Duşta vücut kremini bende seviyorum çok pratik oluyor. 🤗 Ketoral i lekeler için banada doktorum önermişti işe yarıyor 👍🏻☺️

    YanıtlaSil
  3. Benri koyu renkler için aseton gerçekten başarılı bir ürün. NK oje kurutucuyu da seviyorum, uygun fiyatlı hem de ..

    YanıtlaSil
  4. güzel ürünler bitirmişsin, birçoğunu kullandım. L'Rouge Deodorant ı çok merak ettim, çünkü temiz içerikler genelde kokuyu engellemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim,çok başarılı bir ürün :)

      Sil
  5. Benimde en sevdigim yazilardan biri bitenler. Ve harika bir yazi olmus. Essence'in transparan pudrasini not aliyorum. Cosmed'in nem maskeleri cidden cok iyi. Hatta yakinda yazacagim yazisini..
    Mucizevi yagin kokusu mukemmeldi.. eline saglik😍😍 Bir alisveris yazisi geliyor mu 🙊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,bir karar alıp bayadır alışveriş yazısı yazmıyorum;denedikçe yorumlamak daha mantıklı gelmeye başladı :) Ama bitenler yerine yenileri geliyor tabii :)

      Sil