22 Ocak 2018 Pazartesi

Lush Fresh Farmacy Sabun

Herkese merhaba!Bugün size Lush markasının sevilen yüz sabunlarından Fresh Farmacy'den bahsedeceğim.Lush markası ne yazık ki ülkemizde yok.Markanın en sevdiğim yanı;ürünlerinin içeriğinin doğal,az katkılı ve el yapımı olması.


Ürün her cilt tipine(kuru-karma-yağlı) önerilse de ben karma&yağlı ciltlilerin biraz daha fazla seveceğini düşünüyorum;ama cildi kurutmadığından dolayı her cilt tipine sahip insan rahatlıkla kullanabilir.Bu sabun özellikle hassas ciltlilere ve sivilce problemi yaşayan ciltlilere öneriliyor.


Hassas,kızarık ve karma cilde sahip olan biri olarak bu sabunu çok sevdim!Ben sabahları kullanmayı tercih ettim(akşam makyajımı çıkardığımdan,temizleme jeliyle yüzümü yıkamayı tercih ediyorum).


Ürünün asıl vaadi kızarıklık gibi hassasiyet olan ciltlerde bu durumu yatıştırmak,dengelemek ve aynı zamanda cildi temizlemek.Gerçekten de bu vaadlerini gerçekleştiriyor.Cildi fazla yağ ve kirden güzel arındırıyor.


İçersinde papatya,lavanta,gül özü,çay ağacı yağı,çinkooksit,kalamin pudrası,mürver çiçeği gibi birçok doğal ürün barındırıyor.Sabun içeriği az olduğu için köpürmüyor.


Kokusu yok denecek kadar hafif ve rahatsız edici değil.Sabun cildi yormadan,kurutup germeden temizliyor.Bende alerji vs herhangi bir soruna yol açmadı.


Lush markası keşke ülkemizde tekrar satılsa,ürünü çok severek bitirdim ve ülkemizde satışı olsa tekrar satın alırdım.Artık yurtdışına giden arkadaşlarıma sipariş etmeyi düşünüyorum.Sabunun 120 gr'ı 8 Euro.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sevgiler,Öznur.

   Instagram&Snapchat:oznurozdemirrrr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder