19 Temmuz 2017 Çarşamba

Becca Shimmering Skin Perfector Pressed | Champagne Pop

 Merhaba.Uzun zamandır blogu ihmal ettim,fakat artık eski düzenime dönmeye karar verdim.Bugün Becca markasının Champagne Pop isimli aydınlatıcısından bahsedeceğim.


 Becca markası aydınlatıcılarıyla meşhur olmuş bir marka ve birkaç aydır ülkemizdeki bazı Sephora mağazalarına da standı geldi.Markanın aydınlatıcıları toz,krem ve likit formda oluyor.Bendeki Champagne Pop veya C.Pop olarak da geçen rengi;ünlü makyaj vloggerı Jaclyn Hill işbirliği ile yapılmış bir ton ve sıkıştırılmız pudra yani toz formunda olan çeşidi.


 Ürün 8 gr,kısaca bir aydınlatıcı için evladiyelik bir boyutta.Ambalajı çok şık.Becca aydınlatıcıları kullananlar genelde kısa sürede kırılıp parçalanmasından muzdarip(hatta düşürmeden,durduk yere olduğunu söyleyen kullanıcılar da var),ama benimkine neyseki henüz bir şey olmadı.


 Aldığımdan beri,çok severek kullanıyorum.Yapısı toz olmasına rağmen,oldukça kremsi.Parmakla swatchladığınızda ürünün panında bildiğiniz parmağınızın izi çıkıyor,öyle kremsi bir ürün.Bu yüzden de yapısı kesinlikle çok başarılı.Ayrıca oldukça pigmentli bir aydınlatıcı.Oldukça belirgin bir duruşu var.Uzaydan bile görünen aydınlatıcılardan hoşlanıyorsanız veya bu şekilde bir aydınlatıcı arayışındaysanız buna muhakkak bir şans verin derim.


 Champagne Pop rengini alırken oldukça kararsız kalmıştım,cildime koyu kalabilir düşüncesiyle;fakat kesinlikle öyle olmadı.Şampanya tonlarda fakat;The Balm-Mary Lou'dan 1-2 tık daha koyu,şampanya ile gold arası düşünülebilir(en azından benim cildimde böyle duruyor).Rengi oldukça farklı,elimdeki hiçbir aydınlatıcı ile benzer tonda değil.Bu yüzden de aldığıma hiç pişman olmadım.Yansımaları kesinlikle çok güzel;ayrıca göz pınarlarında şimdiye kadar denediğim en belirgin ürün!<3


Son olarak kalıcılığından da bahsetmeliyim.Şimdiye kadar denediğim toz formdaki en kalıcı aydınlatıcı.Sabah sürüyorum ve akşama kadar,ben makyajımı silene kadar kalıyor.Sırf bu yüzden bile eğer highend bi aydınlatıcı almak istiyorsanız Becca aydınlatıcılara bi şans verin derim.


Bu aydınlatıcıyı ben Sigma'nın F35-Tapered Highlighter fırçasıyla uyguluyorum,çok başarılı bir aydınlatıcı fırçası.Bunun dışında Real Techniques-Setting Brush ve Eklips'in Yelpaze fırçası da oldukça kullanışlı.


 Ülkemizde Becca markası belirli Sephora mağazalarında satılıyor ve bu aydınlatıcının da fiyatı 179tl.Fiyatı oldukça pahalı;bu yüzden de belirgin duran ama daha uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arayışındaysanız Sleek markasının Solstice isimli aydınlatıcı paletine şans verebilirsiniz;detaylı yazısını okumak için tıklayın.
 Umarım almak isteyenler veya ürünü merak edenler için yararlı olmuştur.Soru&yorumlarınızı aşağıya bekliyorum.Sevgiler! :)

                                                Instagram&Snapchat:oznurozdemirrrr

9 yorum:

  1. gerçekten de hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. rengi harika ama çok pahalıymış gerçekten de..

    YanıtlaSil
  3. Klasikleşmiş makyaj ürünlerinden biri bu da sanırım, bakmak bile insana zevk veriyor :)) Eski düzenine dönmelisin ben yazılarını çok özledim bu arada, çabuk kırılması da çok çok ince yapılı olmasından kaynaklanıyor olabilir umarım uzun yıllar kırılmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,bende çok özlemişim bir şeyler yazıp paylaşmayı. :) son zamanlarda oldukça ikonikleşen ürünlerden kesinlikle :)

      Sil
  4. Merhaba blogger arkadaşlarım sitenizin scriptini degiştirmek isterseniz Buradan en güzel temaları bulup ücretsiz bir şekilde bulup indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Yapısı, tonu çok güzel görünüyor insan bakmalara doyamıyor :)) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Fiyatı duyunca kırılıp parçalanmasın diye daha bir dikkat et derim :)

    YanıtlaSil