16 Şubat 2017 Perşembe

Rival de Loop Clean&Care Temizleme Jeli

 Rival de Loop markası,Rossman'larda satılıyor ve oldukça uygun fiyatlı;buna rağmen içeriği de birçok markaya göre temiz.Instagramda birçok karma cilde sahip bloggerın bu temizleme jelinden memnun kaldığını görünce bende satın alıp kullanmaya başladım.Birkaç aydır kullanıyorum ve gelelim ürün ile ilgili deneyimlerime:


 Makyajımın misel sular ile kabasını temizledikten sonra derinlemesine temizlik için muhakkak yüzümü bir temizleme jeli ile yıkıyorum.Bu ürün cildi gerçekten çok güzel temizliyor.


 Normal ve karma ciltlere uygun bir temizleme jeli.Cildi fazla germiyor,kurutmuyor;ama temizleme jelinden sonra muhakkak nemlendiricimi uyguluyorum.


 Sıvı sabuna oldukça benzeyen bir kokusu var.Kremsi bir yapısı yok,jel kıvamında.Bendeki 150 ml olan boyutu;yanlış bilmiyorsam bir de 50 ml'lik bir boyu var.


 İçerik;paraben,silikon,sabun yok;parfüm var.


 Genel izlenimim:Temizlemesinden çok memnunum;cildimde sivilce vs gibi iritasyon yapmadı;fakat bir daha almam.Çünkü hassas ve alerjik bir cilde&vücuda sahibim.Bu ürünün yarısına geldikten sonra fark ettim ki,her kullanımımdan sonra hapşuruyorum;bu da basit alerjik reaksiyon olduğundan bir daha almama kararı aldım.Fakat hassas-alerjik olmayan karma ciltli herkese rahatlıkla önerebilirim.Çünkü bu marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor,içerik olarak temiz ve fiyatı çok uygun-hatta ucuz-.


 Rossman mağazalarında indirimsiz fiyatı 10 tl.Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Sevgiler.

5 yorum:

  1. Elimdekiler bitince bakıyım markayı seviyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjimi tetiklemese bende bittikçe alırdım açıkçası,temizlemesinden memnun kaldım çünkü :)

      Sil
  2. Merhaba bir sorum olacak; son zamanlarda cildimle alakalı sıkıntılarım oluşmaya başladı. Normalde kuru bir cildim ve sadece T bolgem yağlı. Öyle sivilce problemim falan yok fakat çok kuru. Özellikle BB krem ya da fondöten uyguladigimda sanki deri atiyormusum gibi pütür pütür oluyor bu durum çok canımı sıkıyor. Boyle hafif kizarikliklarda var yanaklarimda. cildim icin oyle cok urun kullanmiyorum.Bioderma makyaj temizleme suyu kullanıyorum,loreal yüz temizleme yeli ve sabahları Diadermine nemlendirici. Ama bir faydasını göremiyorum. Suratim çok soluk duruyor. Yanaklarim böyle ışıl ışıl olsun canlı dursun istiyorum. Neler yapabilirim hangi ürünleri kullanabilirim önerilerinizi bekliyorum, yardimci olursaniz cok sevinirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma merhaba;gün içersinde araya bir şeyler girince cevap veremedim öncelikle kusura bakma.Benimde cildim karma kışın hava çok soğuk olmadığı sürece cildimde pek kuruluk olmuyor;ama hava 10 derecenin altına düşünce ayaz,soğuklar vs bende de bölgesel olarak kuruluklar oluyor elimdeki ten ürünlerinin büyük çoğunluğu da karma ciltli olduğumdan mat bitişli ve bu dönemlerde cildime pek iyi oturmuyor.Geçen yıldan beri cilt bakımıma birkaç ürün ekledim ve bununla durumu baya kurtarıyorum.Öncelikle bir termal su edindim(avene,la roche posay gibi bi markadan alabilirsin);bunu özellikle nemlendiricimi sürdükten sonra uyguluyorum ve o nemi cildime daha uzun süreli hapsediyor böylece üzerine ten ürünü uyguladığımda da çok daha iyi oturuyor yüzüme;bir de serum edindim ve gece yatmadan 1-2 damla uyguluyorum o kadar çok faydasını gördüm ki(ben cyrene moonlight beauty concentrate uyguluyorum benimle aynı cilt tipine sahip en yakın arkadaşıma da hediye ettim ve kullanmaya başladıktan 1-1,5 ay sonra bu ürünle onu tanıştırdığım için teşekkür etti.Herhangi bi markadan cilt tipine uygun serum veya yüz için olan yağlardan alabilirsin(mac,loreal,dirty works,bio oil vs).Gündüz ve gece yeterince nemlendirince cilt bir süre sonra çok daha iyi görünmeye başlıyor gerçekten :) Makyajda da bu soğuk günler için elinde biraz daha mat olmayan,ıslak bitişli gibi ürünlere bakabilirsin veya mat fondötene serum,yağ,ışıltılı baz gibi bir ürünle karıştırabilirsin :)

      Sil
    2. Bu arada günlük bakımdan bahsettim ama haftalık rutinin içinde bir adet nemlendirici maske edinmeni öneririm.Karma ciltli olduğum için 1 kil maskesi yanında 1 adet de nemlendirici maske bulunduruyorum ara ara cildim neme ihtiyaç duyduğunda uygulamak için(ama kağıt maske de alabilirsin anı kurtarmak için).Clinique'in moisture surge overnight mask isimli nem maskesinden baya memnun kaldım;yeniden satın alıcam ama bu ara onlineda denk gelemiyorum hiç,bi ara mağazaya bakmalıyım.İlla çok ürün kullanmak değil de biraz deneme yanılma yoluyla cildin ihtiyacına göre bir rutin oluşturunca çok karışık olmuyor(şu an okuyunca karışık gelicek belki ama).Ekstra sormak istediğin bir şey olursa instagram veya mail üzerinden de ulaşabilirsin,oralardan daha hızlı geri dönüş yapabilirim.Umarım yararlı olmuştur :)

      Sil