27 Haziran 2016 Pazartesi

Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss Ruj - 19

 Merhaba!Rimmel London markası uygun fiyatlı olmasına rağmen başarılı ürünlere sahip bir marka.Kate serisindeki rujlarını da oldukça seviyorum.


 Kate serisindeki rujlar 2'ye ayrılıyor;kırmızı kapaklılar mat bitişli,siyah kapaklı olanlar ise nemli bitişli rujlar.Benim seride en sevdiklerim 19 ve 107 numaralı rujlar.


 19 numaralı ruj;nemli bir bitişe sahip fakat,ıslak değil.Yapı itibariyle sürümü rahat.Tek katta opak.Dudakları kurutmuyor,çizgilere dolma yapmıyor.


  Kalıcılık olarak orta diyebilirim;yemek yediğinizde çıkıyor ama onun dışında yaklaşık 3 saat kadar bir kalıcılığa sahip.Gün içersinde tazeleme istiyor.


 Rengi itibariyle her tene yakışabileceğini düşünüyorum.İçersinde pembelik ve kahvelik var ama gül kurusu değil,ama o tarz renkte rujlar seviyorsanız bu ruju da seversiniz diye düşünüyorum.


 Benim için tek eksisi;Rimmel London rujların kokusu.Meyvemsi koktuğu söylense de sanki hafif bozulmuş bir meyve gibi kokuyor.Kokuya karşı hassasiyeti olanlar benim gibi rahatsız olucaklardır,en iyisi testerı iyice inceleyip satın almak.

Dudağımda duruşu da bu şekilde.

 Rimmel London markası Watsons'larda satılıyor.Rujun fiyatı 15 tl.Fiyat-performans açısından değerlendirildiğinde başarılı buluyorum ama Golden Rose'un Velvet Matte serisini ve Matte Lipstick Crayon serisi rujlarını daha çok sevdiğimi de söylemeden geçemicem.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

                                      Instagram-Snapchat:oznurozdemirrrr

6 yorum: