9 Ekim 2015 Cuma

Ten Rengi Göz Kalemi - Sephora 07 Infinite Beige

 Merhaba.En sevdiğim makyaj hilelerinden biri ten rengi göz kalemi kullanmak.Ten rengi göz kalemi gözlerimizi olduğundan daha büyük göstermeye yarıyor.Gözün içine alt kısma sürülüyor,gözün iç kısmındaki pembe görüntü bu uygulamayla daha açık bir renk olarak görünüyor ve göz daha büyükmüş gibi görünüyor.


 Önceden beyaz göz kalemleri modaydı,fakat artık bu demode sayılıyor.Beyaz göz kalemi çok dikkat çekiyor ve sırıtıyor.Ten rengi göz kalemleri,beyaz göz kalemine göre çok daha doğal duruyor.Bu noktada hepimiz en iyi performanslı ten rengi göz kalemi arayışına giriyoruz.


 Pastel,Cecile,Rimmel London,Emily,Flormar gibi uygun fiyatlı birçok markada ten rengi göz kalemi var.Bunların sevenleri de sevmeyenleri de var.Herkesin çok beğendiği ise Sephora'nın bu kalemi.Bende birkaç tane kalem alıp beğenmemezlik yapıp paramı çöpe atmak istemedim ve bu kalemi satın aldım(bence çok daha karlı oldu),diğerlerinden bir tık daha pahalı ama bence fiyatını sonuna kadar hak ediyor.Fiyattan bahsetmişken 25 tl.


 Bu kalem Sephora'nın longlasting serisinden.Performansı bence çok başarılı,gerçekten kalıcı.Ben optik lens kullanıyorum gözümün içine düşünmeden sürdüğüm tek göz kalemi.Belki bu serinin siyah veya kahverengi göz kalemlerinden de satın alırım.


 Kalıcılığı ve duruşu güzel.Sürerken kirpiklere bulaşmaması da artı bi özellik.Kirpik diplerinde birikme-topaklanma yapmıyor.Bence bu kalem kendi alanında oldukça başarılı.Diğer markaların göz kalemlerinden daha büyük.Uzun süre yetecektir.Almak isteyenler Sephora mağazalarından satın alabilir.Sevgiler!

5 yorum:

  1. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim takip ediyorum bende hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bu ürünü nereden satın alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda belirtmiştim zaten,Sephora mağazalarında satılıyor. :)

      Sil