14 Mayıs 2015 Perşembe

Betty Boop Color Queen Kalem Ruj No:05

  Merhaba!Yakın zamanda instagram(@oznurozdemirrrr) sayfamda paylaştığım Betty Boop Color Queen kalem rujdan bahsedeceğim bugün.Bendeki rengi 05.


  Nude-pembe olan içersinde hafif mürdümlük(mauve) bulunduran rujlara bayılıyorum.Dudak tonumun 1-2 ton koyusu rujlar günlük olarak en çok tercih ettiğim rujlar.My lips but better dediklerimizden.Bazen biraz yoğun göz makyajı,bazen de ince bir eyelinerla kombinliyorum bu ruju.No makeup görünümüne de çok uygun bir tonda.Sanki dudağıma gerçekten ruj sürmemişim gibi duruyor(benim dudak tonumda).


 Bazen bu ruju birkaç ton koyu rujlarımı sürmeden önce sürüyorum yani sanki bazmış gibi.Biliyorum kulağa biraz saçma geliyor ama sanki o rujların kalıcılıkları bir tık artıyor gibi geliyor bana.(Essence Satin Mauve dudak kalemiyle kombinlenebilir.) Hangi rujların altına sürdüğüme gelirsek;Essence 07 Natural Beauty ve Golden Rose Velvet Matte 02.

Essence 06 Satin Mauve Dudak Kalemi,Essence 07 Natural Beauty ve Betty Boop 05 

 Kalıcılığı Essence'in longlasting(siyah kapaklı) rujları gibi ortalama 2 saat.
 İçersinde paraben,talc,mica var.Üretimini Ekka Kozmetik yapıyor,Türk markasıymış.



 Yapısı biraz ilginç yani ilginç derken kötü değil.Yok gibi bir his-pürüzsüz denebilir- oluyor dudağımda.Sanki bütün makyajımı yapmışım ama dudağıma ruj sürmeyi unutmuşum gibi.

Dudağımda duruşu

 Ürünün sevmediğim yanı kalemtraşla açılıyor olması.Bu tarz ürünleri pek pratik bulmuyorum.
 Benim genel olarak sevdiğim bir ruj.Günlük dudak tonunuzdan birkaç ton koyu pembe bir ruj arıyorsanız bu ruja şans verebilirsiniz.Ürün Gratis'lerde 14-15 tl gibi bir fiyata satılıyor.

4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş canım ancak dediğin gibi ben de kalem rujları pek pratik bulmuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni hali çevirilip açilıyor gidip bakılabilir indirimde 3.95

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkir ederiim,bitirmeye yaklaşırsam gidip satın alırım belki :)

      Sil