26 Ağustos 2014 Salı

Yves Rocher Kayısılı Peeling

 Bugün Yves Rocher markasının kayısılı peelinginden bahsedeceğim.Hepimizin peelinglerden farklı farklı beklentileri var.Ben cildimi temizlemek ve cildimin daha aydınlık bir görüntüye kavuşması için peeling kullanmayı tercih ediyorum.



  Karma ve hassas bir cilde sahibim,burun bölgemde de siyah noktalar var.İstiyorm ki sadece maskeler ya da burun bantları etkili olmasın siyah noktalara.Kullandığım peelinglerde işe yarasın istiyorum.Bu ürün siyah noktaları temizlemiyor,böyle bir vaadi de yok zaten.Fakat benim şu ana kadar kullandığım bütün peelingler hassas ve çabuk pembeleşen yanaklarımı daha da kızartıyorlardı.Ama bu ürün böyle bir şey yapmıyor.Ürünün en sevdiğim özelliklerinden,hatta en sevdiğim!


  Ürün yoğun kıvamlı,kayısı çekirdeği özleri barındırıyor içersinde(Kayısı çekirdeği özleri küçük,fotoğrafta gördüğünüz gibi).Cildi iyi bir şekilde temizliyor.Verdiği temizlik ve pürüzsüzlük hissi çok güzel.Nemlendirmesinide çok beğeniyorum.Genelde peeling yaptıktan sonra hemen yüzüme krem sürerim ama bu peelingi yaptıktan sonra cildime krem sürmesemde oluyor.
  Kullanımı:Bütün peelingler gibi bu peelingide yüzünüzü ıslatıp uyguluyorsunuz,ayrıca haftada 2-3 kez kullanılması öneriliyor.


  Ürünün diğer iyi bir özelliği çok güzel kokuyor oluşu tabiki.Ürün cildi yumuşatıyor,tazelik katıyor hatta aydınlatıyor.Bittikçe benim yeniden alacağım bir peeling.Ürün 50 ml ve 12,90 tl'ye Yves Rocher mağazalarından alabilirsiniz.Yves Rocher kartına sahipseniz ürün 8.90 tl'ye geliyor fakat bu kampanyanın süresi ne zamana kadar devam ediyor,bitti mi emin değilim.

8 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın bende en kısa sürede denemek istiyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bi indirim varmis bu urunu denemek icin tam firsati :) iyi oldu haberimin oldugu cok guzel bi yazi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben 2 hafta önce aldım umarım indirim hala devam ediyordur:)

      Sil
  3. Bu ürünü uzun süredir duyuyordum ancak hassas bir cildim olduğu için bu tip peeling ürünlerinden uzak duruyordum.

    Bu yazıyla beraber 6 blog da ürünün incelemesini ve olumlu yorumları gördükten sonra galiba bende deneyeceğim :)

    Bu arada çok güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık hemen mimliyorum :) Beklerim http://gulumseyenaura.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün olabildiğince iyi ve kötü yanlarını açıklamaya çalıştım,objektif olmaya çalışıyorum.Ürünü almadan bende çok fazla kullanıcı yorumu okudum ve alerjik vs farklı bir yan etki henüz hiç duymadım.Ha siyah nokta gideriyor mu,sivilce azaltıyor mu dersen;hayır.Ama verdiği temizlik hissi,kokusu vs piyasaki birçok peelinge göre(drugstore ürünlere göre) tercih edilebilir.Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

      Sil
  4. Cok aydinlatici bir yazi olmus güzelim, emegine saglik. Pembelesen yanaklarindan öpüyorum :))

    YanıtlaSil